volvo240v8 Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 1000 kr for blokka. 7 fine sylindre ;) og er hel og fin ellers utenom den ene sylinderen. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 hvor grove riper er det? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Må borres 0.30. men blokka er solgt for 500 kr. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Har starta og gjøre ting sånn smått. litt bilder: Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 ser bra ut detta ole. er det svart farge du har tenkt til å gå for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Takk Takk Peer:) Blir svart blank i motorrom og innvendig i bilen ja :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 sprøyter jeg den en dag til uka da eller? kjøper av han i halden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Hehe har ikke penger til det nå :P så kan ta tid før ting skjer. prioriterer nye motoren først. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 da har det som kunne gått galt gått galt og feilen var ikke starter men startkransen. så nå må jeg ned med girkasse og alt for og bytte den. plukker ut motor og sånn og tar tiden til hjelp. forbanna dritt. synd de med motren ja=/ sprengde girkassa på forge v8 voleoen eg hadde, skulle på treff/tur morgenen etter, bytta girkassa over natta;) hehe.. blir bra med lakka motor rom og ny motor ja:D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Hehe er forsåvidt greit og bytte girkasse :) klarer det fint på en kveld men når man ikke har delene er det ikke like lett :) takk skal du ha ;) jeg gir meg aldri :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 kan jo se lyst på det ;) jeg har snart overhalt absolutt hele bilen og vet akkurat hva som er der :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Hehe er forsåvidt greit og bytte girkasse :) klarer det fint på en kveld men når man ikke har delene er det ikke like lett :) takk skal du ha ;) jeg gir meg aldri :) sant so sant....fint me go innstilling..får håpe de ikkje blir mange år til min skal i garasjen å bejyndes på..hehe Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Hehe ja kan ikke gi opp nå som jeg har kommet så langt ;) er bare og starte før ting ruster vekk :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Hehe ja kan ikke gi opp nå som jeg har kommet så langt ;) er bare og starte før ting ruster vekk :) viktig å holde mote oppe... jupp, men ruster vell ikkje stort mere min, en liten smule til..skader no ikkje Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Hehe vet din er rusten men blir bra da vettu :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg