volvo240v8 Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 hehe vi har mange ting og gjøre i helgen vi da :) skal hjelpe magne og ta ut motor og girkasse i helgen. tror jeg skal bytte tannstaget mitt idag så jeg slipper den dritten jeg har. Eiker felger er veldig usikkert. ja Peer må finne ett sted og stå som jeg er litt usikker på. og ja HPfreak skal overekke deg starteren ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 takk til alle dere andre ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Drar her ifra i ca 5 tiden så ingen aning hvor lang tid d tar med tanke på evnt kø og slikt. Men kan jo plinge på da jeg nærmer meg. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 bare plinge på vettu så snakkes vi senere idag :) skal ta fram starteren jeg ;) er ferdig 11.15 idag så. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 litt rart dette. har nå festet mansjettene bedre og nå ser det ut til at det lekker fra tanken. rare greier. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gridlock Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 jo rare greier det :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Selvom man tauer en bil skal den ha gyldige kjennemerker, dvs. skilt eller prøveskilt. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 denne 240'n har eg sett inne på nett for noen år siden. Den er utrolig heftig! Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Blir bra dette;) Rå eksos:) Edit: Det var deg som plutselig var på msn'n min:idea: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 ja ok. :) da er vel prøveskilter det beste siden bilen går. :) hmm sikker på at du har sett denne? er aldri gått i Bergen. ja la deg til på msn ;) kom på msn a:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 har fått meg noen penta felger. som selges. 1000 kr. klarte det helt store her i går. kom en del kompiser og jeg skulle burne :P rygga ut på veien og tenkte ikke noe mer over det. så trykker jeg bremsen i bånn og burner :P men så kjenner jeg at bilen drar bakover :P stod faktisk og burna i revers :P haha Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 4 stk 15" penta felger for 1000 kr? er de pene eller stygge? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 er ikke pene :P er litt kantkjørte. og ene felgen er kant kjørt og har bulk. de er hvit lakkerte. er helt ok med dårlige dekk. yokohama slicks på 2 av felgene. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Ordne de bredda felgene så kanskje du har noe interessant å selge ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hvis du kjøper en tube med Würth klebemasse MS og har på over sveisen, legger på dekk og kjører litt trykk på, så vil klebemassen tette porene i sveisen. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg