Colli Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Jeg kan kjøpe den for en tier og to is! :) Hva skal du gjøre hvis du selger den da? Sitte på bilforumet og sutre over at du solgte bilen... Hehe, tviler på noen kommer til å selge den tilbake til deg. Hold nå ut Ole, du som hele tiden skal ha alt så custom. :P Du har jo god tid!! Har ikke begynt på lappen enda jo. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 hehe sant.men er så mye lettere kjøpe seg en som er ferdig :d Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Jepp, men det koster jo deretter da. ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Jepp, men det koster jo deretter da. ;) ja for det og bygge er så mye billigere? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 hehe må være enig med Ealoken da altså :) er faen meg billigere skaffe en ferdig enn den jeg har nå. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 hva har bilen kostet deg totalt? og hva kan du få for den? hva får du for den prisen? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 ja for det og bygge er så mye billigere? Nei, du har helt rett i det du skriver. Jeg tenkte mer på at pengemangel-Ole skal hoste opp over 50k i en engang. Det koster selvfølgelig mer å bygge selv, men det er også en sjarm ved det. Man får bilen slik man vil, og man legger sin sjel i bilen. Det desidert billigste er å kjøpe ferdig, helt enig. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 har nok kostet på den oppimot 50 000 kr. så rundt 50 000 kr med bilen.. hvor mye jeg kan få for min vet jeg ikke egentlig. og tviler på jeg selger fordi om jeg har veldig lyst.. er jo ungen min detta :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 litt motgang er da bare morro. sånt man lærer av....selger du bilen er du en pyse Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 har hatt nok motgang syntes jeg. men er bare oppgitt. imorra er det en ny dag med nye tanker :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 IKKE SELG! det ordner seg i løpet av vintern vettu! Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 blir nok ikke salg fordi om det frister i blandt :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 blir nok ikke salg fordi om det frister i blandt :D Nei ole! men selger ikke ungen sin! hehe, Har jo ikke fått prøvd bilen din engang enda! Lurer på hvor mange ganger vi hadde solgt Sierran hvis vi skulle solgt den når vi møter litt motgang :rolleyes: Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 kommer nok ikke til og selge :D som sagt ny dag nye muligheter :D vis jeg for gjort noe idag skal jeg bytte hjullagret og tettningen som lekker. mulig jeg går over bremsene og. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Ja har vært veldig rastløs nå på slutten av dagen. så for rundt en time siden gikk jeg ut for og bytte bremsekraftforsterker for og sjekke om det gjorde susen ;) nå går ikke bremsen i bånn og det virker mye bedre. men siden jeg har tatt ut stikkakselen så for jeg ikke testet. har tatt ut stikkakselen for og bytte lager og tettninger imorra. fikk nettopp mld av scrat om at han var ferdig med momentstagene og han kommer nedover imorra med dem ;) kjempe snilt gjort av scrat :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg