Gå til innhold

volvo240v8: 242 v8 Selges i deler!

Ranger emnet


volvo240v8

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fort gjort å bytte bolter framme... Bare å skru av kaliper'n, ta av støvkåpa til hjul lageret, ta vekk splinten, skru ut mutter'n også dra ut hele navet.. Så er det bare å ta med deg navet bort i skrustikka å slå ut dem gammle å presse i nye..

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha morsom du :) var forbanna dritt vær når du var her sist :P

 

felgene er nok alltid penest :)

 

og du kaller meg kvinnfolk når jeg ikke gidder å ligge i -10 grader og snøstorm for å skru på bilen? :) 2xmoral, gratulerer, du fikk nettopp et glasshus! :D

 

Ser bra ut med felgene da. Hvorfor slå boltene inn da? Er mye tryggere å skru de inn med en hylse og mutter. Greit å slå de gamle ut, men å slå de nye inn høres litt voldsomt ut. :) Vil jo ikke skade gjenger/selve bolten.

 

Puss/polèr/gnikk/gnu videre Ole. :D

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm det jeg mente med og slå boltene inn er jo at du slår bakfra så du slår jo ikke på gjengene.

 

men skal jeg lakke felgene sorte i senter?

 

Ja, er bare jeg som er dum nå. jeg er i svime... Går sikkert fint da, så lenge du har den i skrustikke og slår rett. Du må passe på å treffe med splines også. Du som bestemmer da. Jeg syns de er fete nå. Monter felgene på bilen, og ta bilder. Så får du noen til å photoshoppe! :)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er fete nå men lakker jeg senter sort framhever jeg kanten mer. er litt usikker.

 

splinsene ordner seg selv :) hehe ikke noe problem.

 

gidder ikke montere felgene før jeg har fått spacere framme osv som jeg trenger. så har god tid på meg.

Navn: Ole Andre Roer

Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :)

er det noe dere lurer på så spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår