volvo240v8 Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 ja da har jeg gått inn får tankene "godkjent før nyttår" :) skal bestille time får hjulstillingskontroll og så effektmåling og så dra og godkjenne og se hva dem sier der :) prøve og få det til før nyttår. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 har du bestilt time for godkjenning? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Nei vil ikke det før jeg er sikker på at alt annet er i orden i tilfelle. er så dumt og komme til time uten effekt papirer osv. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Du kan avbestille den timen dagen før om du vil! :P Er ofte lang ventetid på godkjenningstime, så jeg ville ringt og bestilt en dag det "passer". ealoken mener sikkert det samme:P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Du kan avbestille den timen dagen før om du vil! :P Er ofte lang ventetid på godkjenningstime, så jeg ville ringt og bestilt en dag det "passer". ealoken mener sikkert det samme:P +1 Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 hehe ok :D skal se det ann litegrann :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 har bestilt forstillingskontroll nå. skal ha time torsdag neste uke. her er ett bilde av felgen. er egentlig bare og lakke delene jeg skal ha sort igjen så er den klar. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Husker ikke men skal du eller har du senkesett på bilen? Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 har 40 mm lesjöfors senkesett på bilen nå. lyst på noe lavere siden fra åkrene eller evnt coilovers men det blir langt fram i tid :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Ok var og snakket med BT istad om gdkjenning av V8 i likbilen. Har lever søknad nå. Og det dem stuusser på akkurat nå var senkesett med tanke på at d skal være diesel fjører forran og om d er noe TUV godkjenning som går med det og bla bla bla Men fjernet jeg senkingen regnet han med at alt annet gikk bra. Og at papirene slapp å gå rundt på spesiel avd og tjo hei. Så jeg fjernet senkingen og får kanskje svar neste uke på resten. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 okei det likte jeg ikke :( da får jeg vel bare skru opp og skifte jeg og da eventuelt. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Ja sett d heller på etter visningen. Men er jo med hensikt at man skal ha diesel fjørene forran. Pga vekta. På forrige min var d byttet tilbake til senking g da hadde alt av forstilling fått så mye juling at jeg måtte bytte alt der :S Men skal du ha senking ta d etter godkjennigen. Han sa også a så lenge jeg hadde 305 motoren at d gikk bra med godkjenningen og ikke hadde i noe større. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 okei :) folka her nede har jeg hørt er veldig greie på godkjenninger så vi kan se.. kjøper nok inn nye på biltema og viser med det bare så er det i boks. vis ikke får jeg pappa til og ringe inn til trafikkstasjonen og høre litt :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Kommer vel noen bilder snart igjen. skal montere Varmeapparatet idag siden det begynner bli veldig kaldt :P har også kjøpt noen volvo ventilhetter ;) kommer seg nå ;) skal se om jeg for gjort klar motor til godkjenning snart og. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 min er da godkjennt med 350 og med 40mm senk, kan ta bilde av vognkorte mitt vis du vil ole ;) Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg