Gå til innhold

volvo240v8: 242 v8 Selges i deler!

Ranger emnet


volvo240v8

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er vitsen med at vi skal gi deg tips når du har bestemt deg?

på ein "gammel" bil så er det fett med bruka litt av den gamle stilen.. syn hvertfall eg.

V8 er en gammel "ting" som passer bra sammen med andre old school stuff:P

Her feks: Det skal se litt gammeldags ut.. styling på 240 er ikkje in smak hvertfall. Rudskogen2006149.jpg

188.jpg

 

Disse bilene er slik som en volvo 2 serie skal være med v8er:P

-Volvo 940 Turbo

 

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med at vi skal gi deg tips når du har bestemt deg?

på ein "gammel" bil så er det fett med bruka litt av den gamle stilen.. syn hvertfall eg.

V8 er en gammel "ting" som passer bra sammen med andre old school stuff:P

Her feks: Det skal se litt gammeldags ut.. styling på 240 er ikkje in smak hvertfall. http://i98.photobucket.com/albums/l269/Jorgen_01/Rudskogen2006149.jpg

http://i54.photobucket.com/albums/g111/240ft/188.jpg

 

Disse bilene er slik som en volvo 2 serie skal være med v8er:P

 

 

Hvorfor viser du da bilder av volvoer med NYERE V8'er? Den ene der er ihvertfall en LS1, og den andre er antageligvis det den også...dette er motorer fra midten av 90-tallet... *krangle*

 

For å være erlig, så vet jeg ikke om noen felger på 240 over hodet som er penere enn bredda stålfelg... :thumb

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor viser du da bilder av volvoer med NYERE V8'er? Den ene der er ihvertfall en LS1, og den andre er antageligvis det den også...dette er motorer fra midten av 90-tallet... *krangle*

 

Hehe. eg vil ikkje krangle:P..

selv er eg lite innpå V8er og slikt... men eg tenker lixom litt tilbake på eldre filmer som "smokey and the bandit" "Cannonball run"

De eg forbinder med V8er lixom..

 

V8 for meg er litt sånn gammelt. Å når du da har en Volvo 240 med V8er syns eg den skal se litt "gammel" ut lixom.

Ser ikkje for meg en 240 med fried styling og V8:P

 

Dette er da mine ord:P

-Volvo 940 Turbo

 

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår