Øyvind Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Trur det kan bli vanskelig å få godkjent senka 240 med 350 motor. Prøv heller å få tak i orig fjærer og sett på senkesettet igjen etter gokjenninga ;) Litt info til tidligere i tråden: Den store forskjellen på 305 og 350 motor er dreimomentet, ikke HK. Begge er small block. Volvo godkjenner ikke så mye dreimoment som er i 350 motoren, men hvis du setter i automat girkasse så "ødelegger" de så mye dreimoment at de kan godkjenne det. Hvis det er 350HK i den motoren så kan de være greit og kikke under bilen i sveiseskjøtene som er ca under pedalene.... Hadde selv en med ca 400HK og der revna skjøtene i gulvet. Anngående eksos anlegg så kan det være morsomt å ha en del lyddemping, skal mye til for å dempe en V8'er helt. Men demper du den mye så hører ikke folk at det kommer en 8'er før du fyker forbi dem. V8 er gøy. Lykke til videre. Siter Mercedes 190 Chevy Van G20 Volvo 242 - http://www.home.no/v242 Blazer K5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Anngående eksos anlegg så kan det være morsomt å ha en del lyddemping, skal mye til for å dempe en V8'er helt. Men demper du den mye så hører ikke folk at det kommer en 8'er før du fyker forbi dem. V8 er gøy. Lykke til videre. Lyden er halve opplevelsen :thumb Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 takk takk potte og oljefilter har kommet.. men det jeg fikk var 2 simons lyddempere:S så må snakke litt med han:) går fint å godkjenne har alle papirer på krav osv:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Har ikke HPfreak godkjent senking med Lesjöfors? Vet at en kompis har godkjent senket 240 med dieselmotor og Lesjöfors.. Det må vel bety at Lesjöfors blir godkjent til alle 240? Evt at noen har gjort en feil på BT.. Joa jeg har det. Samme produkt nr og teknisk info som BT krever til fjører forran. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Hvis det er 350HK i den motoren så kan de være greit og kikke under bilen i sveiseskjøtene som er ca under pedalene.... Hadde selv en med ca 400HK og der revna skjøtene i gulvet. QUOTE] Trenger ikke så mye hk heller. Holder med masse Nm. Fikk det til jeg og så må sveise opp gulvet skikkelig nå :( Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 hehe revna faktisk:P me nmen skal sjekke det ja:) tror jeg har Lesjöfors jeg også å de står i i hensyn til krava:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 da har jeg fått tak i han jeg bytta med å nå sender han resten av potta:) så blir ikke noe framgang på en stund tror jeg:) eller skal fjerne spoiler og lakke opp nytt bagasjelokk. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 eller skal fjerne spoiler og lakke opp nytt bagasjelokk. Gjør det ja... få vinga til helvete av... Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 nydelig. nydelig. Ikke finn på å hiv på noe T-rød eller liknende så lenge Bross eksisterer :) Men hold den ren heller som tidligere nevnt. Lykke til med prosjekt. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 hmm bross er ikke så fin da penere uten nesten:P men KANSKJE:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 da har jeg tatt bilde av lyddemperne og oljefilteret:P Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 skikkelig dårlig med kommentarer. har ikke fått resten av pottene. min nå kommer snart stipend og da blir det litt mer som skjer:P cd spiller skal kjøpes osv. har funnet en vinge også:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 bilder bilder bilder hehe Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 hva er vits med bilder når det ikke er noe nytt? :P Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Spiller og vingen er det ikke bilde av her hehe Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg