volvo242turbo Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 her er bilde av min 242 76mod me bredda stål å bredda phenta felga..me phentane subba de en go del..so må valse ja..sorry førr offtopic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Feeeet bil ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 her er bilde av min 242 76mod me bredda stål å bredda phenta felga..me phentane subba de en go del..so må valse ja..sorry førr offtopic. Betyr dette at du ikke bruker de bredda stål felgene? :cheers: Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razor_xr4x4 Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 d e no galt me biln din... du har 2 svarte spor etter den :P Siter Ford sierra xr4x4 92mod "I don't know who's running the projector in my brain, but he's very immature." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Betyr dette at du ikke bruker de bredda stål felgene? :cheers: nei bruker di me..går fint me dei..dei subba ikkje;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 d e no galt me biln din... du har 2 svarte spor etter den :P hehe:P er alti to svarte spor ette veia den...vettje ka so jer de:P hehe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 nei bruker di me..går fint me dei..dei subba ikkje;) Nei nei du må nok selge dem. Jupp helt normalt d ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 pen den bilen din der oppe :D likte den veldig godt både med bredda plåtfelger og Penta felgene :D syntes egentlig du skal selge de bredda stålfelgene :D kom nettopp hjem fra danmark så når det blir pent vær nå skal det skje noe igjen :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 [quote QUOTE] fine spor ja, legger godt merke til dei på vei til jobb, kommer ofte nye også:P hehe... volvo240v8: lenge til prøvetur på bilen no? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 må få lufta bremser og litt sånne små ting først :D og bilen står jo ute så gidder ikke jobbe i regnvær :D hvordan motor sitter det i bilen din Finn Erik? :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Festlig og treffe på deg :m'm: Bilen ser berre lekker ut!:thumb Får lese igjennom hele tråden en annen dag ;-D Siter [ ]90 - Bmw 520 E34 12v [x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker) [ ]96 - Peugeot buxy 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 ja du for lese igjennom en dag :D moro og treffe deg og:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Regner det alltid østpå eller? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 nei regna ikke idag men har ikke nok bremsevæske :p så fikk heller ikke lufta.. men fant ut at det er hull i radiatoren jeg kjøpte av scrat..lite hull så bruker nok radiator tetter.. ellers så starter den pent :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 må få lufta bremser og litt sånne små ting først :D og bilen står jo ute så gidder ikke jobbe i regnvær :D hvordan motor sitter det i bilen din Finn Erik? :D står en 350 ned i der;) so er sjikkili ja;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg