volvo240v8 Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 hehe takk takk både Slick og Badmikke :D prøver så godt jeg kan. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Brukte du hammer og benga på kalippere også? Der ville jeg egentlig gått for noe motorlakk etc. Jeg tror jeg hører på mr. beadlock. Spyler man felgene, så plutselig er lakken vekk fra kalipperne. Hehe! :) Ser fint ut i hvert fall Olè! Når blir det prøvetur da? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Colli, har lest på div forumer at hammerite på calipperne sitter drit godt og at det tåler de påkjenningene så det skal ikke være noe problem. folk lakker motorblokkene sine med hammerite og det sitter bra så tror ikke calipperne er noe problem :) regner med bakakselen kommer opp i løpet av dagen :D venter på at pappa skal komme med olje. og må bytte ut ene bremserøret for det er litt flatt på ene siden ;D så i løpet av noen uker nå håper jeg den er klar til prøvetur :) takk takk Colli :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 blir ikke og henge opp bakaksel idag alikevell siden pappa har dratt på jobb og er litt vrient få bakaksel opp under der alene. så da må jeg vente evnt til helga eller kanskje onsdag. :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Lakka mine med benga jeg, sitter da enda... Går vel ann å henge opp alene hvis en er sta nok... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Funker fett å henge opp akslingen alene. Jeg bytta aksling på min bil. Brukte rundt 2 timer på å demontere, bære vekk, bære fram den andre og montere. Blei litt svett å sånn, men det gikk.. :D Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Ole er lat! :) Publiser noen bilder av bilen da! Innvendig f.eks. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 er ikke så mye og ta bilder av innvendig :P er helt tomt så og si. har fått opp litt av bakaksel. fortsatte den kvelden fordi om jeg sa jeg ikke skulle så fikk den under bilen. men sliter litt med og få i bolten i bærebruene framme. sliter litt med og få den rett så jeg for hele foringa inn :D noen som har tips? Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 ta en jekk opp onde akslingen so litt vilje styrke so går det fint;) skifta moonge akslinga å leine;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 jeg satt en jekk på hver side og den ene løfter ikke høyt nok og da blir det skjevt og da er det ikke så lett får det inn :D men tror jeg setter den som tar høyest på midten bare :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 hørt om planker i mellom jekk og aksel for og løfte høyere? :P Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 har ordnet seg nå :D er straks ferdig. har igjen bremser og ene bolten til bærebru så er alt ferdig :D her er noen bilder fra dagens arbeid. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 dagen er nå over og jeg har fått montert bakaksel og skrudd av ene fjærbeinet fra gamle 245`n til Sundin og tatt ut demper osv :D så imorra for jeg muligens siste fjæra osv og slik så da monterer jeg sammen og starter montere framme :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo145 Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Kjempe jobb du har gjort ! Ble pent , stå på videre for dette blir bra ;) Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 tusen takk for komentaren volvo145 setter stor pris på respons :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg