Nismo Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Var en Mustang som lå i tunnelsystemet og "lekte" med meg i dag. Bremsa ned og dro på fra meg et par ganger. Etterpå holdt de på å le seg ihjel etter de hadde kjørt fra meg. Hører med til historien at det var såvidt de dro fra meg og jeg kjørte en Touran Diesel med 105hk. Jeg var heller ikke med på noe kappkjøring eller noe sånt. Dette må være Norges tregeste Mustang. PS om du leser dette så burde du feste eksosanlegget ditt som henger på slep under bilen:) Fjott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 hahahaha :D Kjøre om kapp med en Touran? Sier vel litt om nivået til Mustanger, antar du hadde kjørt fra den om det ble litt svingete, amerikanske biler kan jo ikke svinge. Og med den kommentaren er det vel flamewar på gang... ;) Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Å jeg skulle vært der :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Toooo easy! Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaisen Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Sikker på at d ikke var en Camaro? 2 stk tåkelys nede i fangeren? Det er Vegard sin bil . Siter Honda Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 hahahaha :D Kjøre om kapp med en Touran? Sier vel litt om nivået til Mustanger, antar du hadde kjørt fra den om det ble litt svingete, amerikanske biler kan jo ikke svinge. Og med den kommentaren er det vel flamewar på gang... ;) ey=P ikke for og skryte på amcars no her men...noen av bilene fra "over there" er ganske/relativt gode i svinger..ikke at de slår no italiensk eller no men de er ikke så cræppy som alle skal ha det til;) Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Med unntak av Corvette Z06 så kommer jeg ikke på noen? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Saleen S7? :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kckerzx Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 hehe. var nok en mustang ja. ser ikke ut den bilen! er et rullende prosjekt. blir sikkert bra med tiden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Få møte på meg en gang da :) Min kan til og med ta svinger :cab Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Um, jeg trykka bare en gang da :confused: Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 En mustang? svinge? hehehe, DET tror jeg ikke noe på. Hvis du synes det tror jeg kanskje du har godt av en runde i en Elise for å skjønne hva det dreier seg om. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-S Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 eller en Astra... :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg