Gå til innhold

6x8

Ranger emnet


bården

Anbefalte innlegg

Kall meg amatør men: 6 (legg merke til 6) x 8 TIL 6.5" (Legg merke til 6.5 som er STØRRE enn 6)...

 

Har sett noen adaptere men de er til 13 cm.. eller noe jeg vil kalle 5.25 hvis jeg ikke tar helt feil... og da må det vel være bedre med Rockford Fosgate P1683C eller pioneerene jeg nevnte i sted...

 

 

EDIT: Nja hvis jeg øker budsjettet med en 3-4000 så får jeg vel brukbare 5.25'er også :D Vil holde meg til ca. 1000lappen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har plass til 6x8 i dørene foran, og vil kjøpe et frontsett til ca. 1 lapp, så driver å ser på Pioneer TS-H683. Er det noen som har hørt på de? Er de noe bra? Er det noen i ca. samme pris som er bedre?

http://iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=10030&PHPSESSID=d3bb9a9c31558b52cd7ad54147db929e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kall meg amatør men: 6 (legg merke til 6) x 8 TIL 6.5" (Legg merke til 6.5 som er STØRRE enn 6)...

 

Har sett noen adaptere men de er til 13 cm.. eller noe jeg vil kalle 5.25 hvis jeg ikke tar helt feil... og da må det vel være bedre med Rockford Fosgate P1683C eller pioneerene jeg nevnte i sted...

 

 

EDIT: Nja hvis jeg øker budsjettet med en 3-4000 så får jeg vel brukbare 5.25'er også :D Vil holde meg til ca. 1000lappen

 

 

Kall meg gjerne amatør også. Men jeg har montert en drøss av disse adapterplatene på jobb. I både Mazda og Ford. Hullene som er i disse platene er for 6.5". Men ja det finnes også for 5.25". Men vi bruker bare de for 6.5".

Jeg ahr også montert 6x9" i dører til Ford Mondeo UTEN å utvide hullene.

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kall meg gjerne amatør også. Men jeg har montert en drøss av disse adapterplatene på jobb. I både Mazda og Ford. Hullene som er i disse platene er for 6.5". Men ja det finnes også for 5.25". Men vi bruker bare de for 6.5".

Jeg ahr også montert 6x9" i dører til Ford Mondeo UTEN å utvide hullene.

 

 

hehe mente ikke å være frekk liksom, men jeg vet ikke så mye om dette, og tenkte du kanskje tenkte litt feil, men ser ut som du har peilingen ;)

hmm jeg tar meg en tur ned i garasjen og ser om jeg får i 6x9'ene som ligger å slenger... hvis du har klart det kan det jo hende jeg og klarer det... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår