Gå til innhold

Min 86' 944NA Targa Type2

Ranger emnet


Yndis

Anbefalte innlegg

Da har det endelig skjedd, og i går var jeg å henta bilen, står nå ute og venter på at jeg skal komme tilbake =)

 

bilder i skyggen

 

dscf0094qe3.jpg

 

dscf0095py8.jpg

 

dscf0096rm2.jpg

 

dscf0097ms6.jpg

 

dscf0098wz5.jpg

 

Syns felgene var kul på den, passa fint =)

 

og soltaket fungerer faktisk, mystisk nok.

 

Ting som kanskje burde gjøres/anskaffes/fikses

- Rust rundt skruer, og høyre lås til bagasjeluke

- Småskader i lakken noen få plasser

- Støvsuge =)

- Nye gulvmatter

- momo race ratt?

- tectylbehanding

- Fikse på porsche klistermerket bake, skal vurdere å kjøpe nytt også

- se hva som kan gjøres med setet på førerside ang. slitt skinn

 

Kom ikke på mer i farta, blir sekert updata senere

 

hva syns dere?

noen tips til meg om bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Svart 944 er pent, Fuchs er også veldig fint:thumb

 

Det porsche klistremerket får du av med litt siliconspray og en klut

Nytt får du kjøpt

 

 

- momo race ratt?

 

Nå vet ikke jeg helt hvordan ratt du sikter til, men skal du bytte så bytt til noe diskret

 

Førersetet kan sikkert en salmaker fikse

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jea, tar meg en tur på biltema en av de nærmeste dagene og bare kikker rundt.. dem har vel siliconspray der?

 

bildet av rattet ditt funker ikke, men her er mitt:

rce35bk1b.jpg

 

men tenker på å heller gå for noe svart, så det matcher resten =)

 

Og nye gulvmatter fra beckinvest: http://www.beckinvest.no/?a_id=168

Svart med hvit eller svart med rød? =D

 

Gratulerer! Nå trenger du bare haynes boka :D

 

Sant så sant, skal få kjøpt en brukt med tigem, men han har maxa ut pm boksa si så det er litt vanskelig å snakke med han akkurat nu =]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du ja =)

Da blir det lesestoff på meg også :]

 

Usj, sikring som har røket, så nå funker ikke blinklysene.. og bare det ene lyset fremme.. ser det forsåvidt på bildet også.. enkelt å fikse da regner jeg med, men har ikke helt satt meg inn i sikringsboksen enda :)

 

Nå vet ikke jeg helt hvordan ratt du sikter til, men skal du bytte så bytt til noe diskret

 

Tenker du har rett der, skal tenke mer på om jeg bare skal beholde originalt ratt.. det er jo ganske pent egentlig =)

 

har og et utrolig stilig momo ratt liggende med hub til 944 =)

 

Hvilket ratt da? farge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lever vettu =) driver bare med så mye rart for tiden, bilstereo import, porscha, litt med en boble jeg kanskje skal ha og jobben i tillegg da..

så dagene går rimelig fort

 

har faktisk 2 ratt + original rattet =) men litt usikker på hva som er finest selv.

begge rattene er momo, et momo competition ratt, sort skinn med sort alu, litt mindre enn original ratt og veldig diskre egentlig, andre er et momo treratt fra 80 tallet =) 3 "eiker" det og som fleste momo har og pussa alu og lakkert tre, utrolig stilig ratt.. dette var visst for 944 på 90 tallet. dette har samme str som original rattet men må ha hub, men har hub ekstra liggende

 

kan få tatt bilder av begge i kveld etter jobb eller morgen på dagen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flotters, gleder meg til å se =)

 

har lyst å skifte skinn til girkula også, det er et lite hull i det som er der.. men en salmaker kan vel fikse det også :) hvis jeg finner en da :P

 

pen bil.. :) litt TLC på den så blir den jo kanon bra.. :)

 

håper jeg ikke sir noe dumt nå.. men.. TLC? :P snakker vi bilvask?

tok med meg en del insekter på den 8timer lange kjøreturen hjem etter jeg hadde vært å henta den =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemer med lysene på bilen, har sjekka sikringene, men de ser ikke ut til å ha røket.. tråden i dem ser fin ut, men kan dem være ødelagt likevel?

Det virker litt usaklig at det er lampene som har gått, iallefall på blinklysene, men det ene lyset fremme til venstre kan ha kasta inn håndkleet.

ellers kan det vær no elektrisk som har tatt seg en tur :P

 

Får skru opp og sjekke idag tenker jeg, tenkte jeg bare skulle dele det, i tilfelle noen her har vært med på det samme =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare frem med voltmeteret å måle litt det ;)

 

i går måtte jeg en tur til sandefjord så derfor jeg ikke har svart =) men nå har jeg fått tatt bilder =)

 

av begge rattene =) og et bilde på ferga =) kom litt for sent så måtte vente på neste, men men

 

her har du rattene

MOMO Corse het det sorte

porsche005.jpg

 

og her har du originale trerattet som visst skal være fra 80 tallet, har ny momo "bært" i sølv som følger med dette

porsche006.jpg

 

og her ser du en bil som nesten er like fin som din på moss-horten

porsche001.jpg

 

(ps: bildene er kanskje litt uklare, tatt med mobil i dårlig lys)

cheers lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voltmeter og slikt er noe jeg har dårlig peiling på.. men det får vel bare bli å kaste seg etter noen som kan greierne bedre enn meg =)

 

Nesten like fin :D hehe

 

Må si nok en gang at jeg faktisk elsker fargen på bilen din

 

når det gjelder rattene så tror jeg det course rattet hadde passet best.. men lurer på hva rattet til nikdev heter, det var ganske sexy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår