300ZX Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Legger inn denne her jeg siden det ikke finnes et Cougar forum. Altså, jeg skulle hatt tak i det fremre motorfestet til en 2001 2.5 V6, da dette er gåt ut av produksjon. det sitter midt på motoren nede ved bunnpanna. Er det noen her som vet om dette kan skaffes?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Nå er jeg ikke helt sikker, men deler denne motor deler med mazda? Ring og undersøk der kanskje! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<Andy> Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Cougar deler platform med Contour, den amerikanske versjonen av Mondeo. Motoren er den samme som i Mondeo 97-01. Skulle tro at motorfestene da er like og at du kan bruke motorfestet fra en Mondeo 97-01 m/ 2.5 V6. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Vil nå tro at deler er tilgjengelig hos Ford fortsatt... Veldig mange Cougar på veiene i Usa, sørover i Europa. -nope Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg