Gå til innhold

Min 200 20v TQ

Ranger emnet


Mikkel Bruer

Anbefalte innlegg

  • Svar 625
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mjaa.. Om vingen ikke er så ekstrem som jeg fryktet, så kan det faktisk hende den blir ganske bra. For på dette bildet så er den jo ganske smooth tilpassa, og er ikke noe ekstremitet lengre. Mens de andre bildene jeg har sett så ser det ut som det er stor åpning mellom spoilern og karosseriet.

Men jeg syns godt man kan ha den vingen uten resten av bodykitet, hadde man derimot den fronten så blir det teit uten resten.

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der har jeg egentlig ikke sansen for, skal du først ha den vingen der skulle da hatt resten av bodykittet også....

 

Trenger ikke no bodykit...tror heller den passer knall på V8'ern..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å anskaffe seg en annen bakluke(eller bruke den som er på bilen),og ta å "støpe" spoilern inn i luka slik at alle overganger blir jevnet ut?

 

tror det kunne ha blitt pent,men kommer jo helt ann på hvor mye tid du vil legge i det da.:phatyo

 

Kan ikke støpe den slik at det du ser på siden det blir javnt. For man skal jo kunne lukke opp luka også;) Så da blir det sånn...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke støpe den slik at det du ser på siden det blir javnt. For man skal jo kunne lukke opp luka også;) Så da blir det sånn...

 

hmm.skjønte ikke helt det der. er spoilern i 3 deler da? 2 små endedeler på hver side av bakskjermen og hele lang sida på bakluka?

 

eller er det 2 deler.altså selve spoiler og en innerdel som blir åpnet?

- 80 quattro 5e

 

x 85 Audi Coupe Gt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.skjønte ikke helt det der. er spoilern i 3 deler da? 2 små endedeler på hver side av bakskjermen og hele lang sida på bakluka?

 

eller er det 2 deler.altså selve spoiler og en innerdel som blir åpnet?

 

Den er en hel del...Som skal sitte fast i selve bagasjelokket, så når du åpner det vil hele spoiler'n løfte seg, og når du lukker vil kantene legge seg ned til skjermen..De stripene innerst er fordi den er juster bar :Devil:

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er en hel del...Som skal sitte fast i selve bagasjelokket, så når du åpner det vil hele spoiler'n løfte seg, og når du lukker vil kantene legge seg ned til skjermen..De stripene innerst er fordi den er juster bar :Devil:

 

ahh,i see. blir kanskje litt vanskelig og støpe den inn da:fatality:

 

ossen er fremgangen på monteringen av det nye interiøret?

- 80 quattro 5e

 

x 85 Audi Coupe Gt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh,i see. blir kanskje litt vanskelig og støpe den inn da:fatality:

 

ossen er fremgangen på monteringen av det nye interiøret?

 

Hvis du leser litt lengre bak så dreit jeg i det. Det er til salgs igjen.. Hører til avant så baksete ryggen passer ikke.. Hadde den vært riktig hadde jeg montert det. Det hadde tatt meg en kveld;)

Ser heller etter et nytt interiør...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår