Gå til innhold

Min 200 20v TQ

Ranger emnet


Mikkel Bruer

Anbefalte innlegg

Festene passer ikke nei. De er fra en slik bil du har. Men festene er helt like som 200 med el. skinn. Bare at det er ikke laget klart. Så jeg må lage innfesting til det. Veldig enkelt.

Men gidder ikke det pga ryggen.

Så hele interiøret er til salgs igjen =)

Har du bilder av det interiøret? Og hvordan er de festene, du sier det er veldig enkelt å lage, er det enkelt å lage det _bra_ ?

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 625
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du bilder av det interiøret? Og hvordan er de festene, du sier det er veldig enkelt å lage, er det enkelt å lage det _bra_ ?

 

Har bilder ja....

 

IMG_2336.jpg

 

Ser ikke så fine ut der da. Men er veldig pene. Du ser så vidt festene. Men er bare å lage et jern tvers over på gulvet.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De så jo i utforming like ut som de jeg har fra før..? Jeg har originale skinnseter uten el.

Trodde det var forskjell på utseendet/utforminga på de.

 

Nei er ikke noe forskjell. Dette er jo seter fra V8 så. Bare elektriske! Varme i baksetene er det også. Har alt stående i garagen. Mye av det er fortsatt pakket i plast også!

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha vår gnall deili me elsete, men finn heller nåken so e org til 200, har komplett skinn me varme frame å bak so er ikkje nåken nød

 

Festene er akkurat like som i en 200. Så om man har elseter fra før så passer disse rett over. Hvis ikke må man mekke.

 

Men FAEN jeg vil ha skinn!!

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg prøvd meg på å bytte klosser bak og lakkere opp kalipterne. Lakkinga gikk greit. Men å bytte klosser var ikke bare bare. Sleit som et helvette med høyresiden bak fordi jeg fikk ikke tredd kaliptern over klossene. 6mm for smal kalipter. Et eller annet brødhue har satt på en kalipter fra en bil UTEN ventilerte skiver bak.

Resultat: Nye klosser på venstre siden og NEDSLIPTE brukte klosser på andre siden :S

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår