Burny Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Neeei, kjedelig da.. Har du lån på bilen da eller? Burde vel ikke være så vanskelig og få deg jobb der nede, bensinstasjon/kiosk eller noe.. Eller gjøre som meg, spørre far om et lite lån:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Hehehe, regna egentlig med disse svarene ja :) Men har fått tenkt meg om nå, så har jeg bestemt meg for å beholde den så lenge det er mulig! I sommer så skal jeg antageligvis jobbe som postmann, å da kan jeg klare å opparbeide meg ganske så mye penger, at jeg skal klare dette! Nei, er ikke lån på bilen, og jeg gidder heller ikke å spørre om å få noe av far, da han ikke har så mye at han bare kan låne ut i vilden sky :P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Du kommer til å angre hvis du selger:) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Du kommer til å angre hvis du selger:) Du kødder? :P Men blir nok ikke noe salg, det er tross alt min bil, kanke la andre få den :D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Haha:D Vi kan jo ikke risikere å miste flere biler på forumet:) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Vi kan ikke det vettu! :) Forresten, er det noen fra østfold her på golf forumet? Flytter nedover etter sommern for å gå på skole, så hadde jo vært artig å truffet noen :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 626 Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Hvilken folkehøyskole? Jeg skal starte på høyskolen i Halden. Økonomi og administrasjons-linja. Håper jeg har råd til å ha bilen jeg også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Hvilken folkehøyskole? Jeg skal starte på høyskolen i Halden. Økonomi og administrasjons-linja. Håper jeg har råd til å ha bilen jeg også... skjeberg folkehøyskole- sportsjournalistikk og idrett! Er alltid greit å beholde bilen ja :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Nå har jeg fått et big time problem med bilen! Her forrige uke kutta plutselig blinklysa når jeg sto og blinka. tenkte det var sikringen, så dro hjem for å skifte, men det var det ikke gitt! da jeg skulle kjøre senere på kvelden, ville den ikke starte, å jeg skjønte ca nada.. Fikk dytta bilen i gang, men tørte ikke å stoppe den. fant ut litt senere på kvelden at det var alarmen som hadde tatt kvelden. Fikk da kobla om startssperra, så får starta bilen, men da uten blinklys! Et par dager senere sto jeg på en buss holdeplass, med nødblinken på, da det begynte å ryke kraftig fra dashen, og vips så var varselblinkern død.. Da jeg ikke har en dritt peil på det elektriske i bilen, så lurer jeg da på; Noen som veit hva som kan ha hendt her? Det er litt kjekt med blinklys når jeg er ute å kjører :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 sjekk releene dine om de kan være defekte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 sjekk releene dine om de kan være defekte.. Satser på at det er det ja! har hatt endel å gjøre den siste uka grunnet skole revy, så har ikke fått sjekka! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Jævli rart da, kanskje en kortsluttning eller noe da.. Har lukta litt svidd i min i det siste også når jeg har frest anlegget på full pupp i lengere tid. Men finner ikke no galt, så det er sikkert greit da:D Må bli med på HHK en dag da Espen, og spionere på Ole!:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Jævli rart da, kanskje en kortsluttning eller noe da.. Har lukta litt svidd i min i det siste også når jeg har frest anlegget på full pupp i lengere tid. Men finner ikke no galt, så det er sikkert greit da:D Må bli med på HHK en dag da Espen, og spionere på Ole!:D Heheh, skal få sett på det snart! Ja, hvor ligger dette hen? jeg er med jeg ;D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Heheh, skal få sett på det snart! Ja, hvor ligger dette hen? jeg er med jeg ;D Det ligger i Smalvollveien på Alnabru der, ved Smart club. Kan også kjøre inn ved bryn senter, snarvei hvis man har dårlig tid:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Det ligger i Smalvollveien på Alnabru der, ved Smart club.Kan også kjøre inn ved bryn senter, snarvei hvis man har dårlig tid:D Hoho, da vet jeg ca hvor det er! stakkars oleee:D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg