Stingah Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Tror ikke det går no vakumslange inn i LMM men.. Hehe Om det er det du mener da.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Bottomline er at du må han en turbotrykk måler. Sett den inn istedet for vakummåleren og sett slangen på innsuget. Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 hehe....... tror nok jeg ville forska litt under panseret før innkjøp av målere, om jeg hadde vært deg, ja. Hva er vittsen med vakummåler når du kan bruke turbotrykksmåler, selv om tdi`en din ikke lader så mye. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Tror dere har funnet ut noe helt på egenhånd jeg :) Spørsmål, Det er en vakum-pumpe ja? Hvor er første vakumslange som går ut av denne? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Tror dere har funnet ut noe helt på egenhånd jeg :) Spørsmål, Det er en vakum-pumpe ja? Hvor er første vakumslange som går ut av denne? Følg slangen som kommer fra bremsekraft forsterkeren. Den ender vel opp i en vacum pumpe til slutt. Så spleiser du den inn nermest muligt pumpa, i tilfelle det er noen tilbakeslags ventiler her og der. Et lite spørsmål tilbake: Du skal bare måle for og se om pumpa fungerer eller ei? Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Takk Skal bare måle om vakum-pumpa produserer vakum ja :) Og vil ikke at vakum-målere skal slå seg helt ned til 0 hver gang jeg drar på. OBS: målerne er kun for show, driter egentlig hva de viser :) Sorry, men slik er jeg.. hehe Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Hvis du vil ha instrumenter så er det nyttigere med olje temp/trykk, turbotrykk og evt. ampermeter... bare et forlag... ;) Edit: Ikke for å pirke, men blir det ikke litt feil å si vacumtrykk? Vacum er det motsatte av trykk... : P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Det du sier ang trykk er bare tull.. Men anyways, har hatt akkurat den diskusjonen i en annen tråd.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Uansett om vakum er trykk eller ikke så er vel ikke vakumtrykk et ord uansett. Men om du skal måle fra pumpen så kan det ikke være i kontakt med innsuget på noen måte. Regner med du har montert turbotrykk fra før? Er litt "tøffere" det da. Og mer nyttig... Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Skal ha turbotrykk og, har bare ikke bestilt den måleren enda. Men vil ikke utslaget på en liten golf iv 1.9 tdi være ganske så minimalt på en boost-gauge? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg