Gå til innhold

Volvo 245 sladdeprosjekt selges

Ranger emnet


Nox

Anbefalte innlegg

EDIT: Begynner nå å haste da jeg ikke har noen steder å ha den og vil ikke at den skal stå å forfalle i vinter. Den går nå for 20000 til den første med penger. Det er billig om du så bare skal bruke delene!

 

Vurderer å selge mitt 245 prosjekt fordi jeg ikke lenger har tid eller plass til å holde på med den.

 

Karosseri: 85' modell med svært lite rust. Totalt ribbet innvendig og lakkert svart her.

Skrudd bur pent montert og lakkert, samt 2 stk sparco stoler.

Televerksblå. Noe lakkrust utvendig, men mesteparten er fjernet med sandblåser.

 

Understell: Helt nye bilsteindempere framme samt gule koni bak og nytt lesjøfors senkesett.

superflexforinger i bakaksel. Nye endeledd.

 

Drivlinje: 230ET turboclutch m ny lamell og dypt svinghjul,M45 kasse umontert, grov mellomaksling og 1031 bakaksel uten sperre. (Sveise?)

 

Motor:

94\95' 230FK(org innmat holder til over 300hk), 531 topp, K-Kam, ombygd til blokkmontert fordeler, justerbar BTR(ny), 940 grenrør

med mitsu flens og 13c snurre( fikk aldri rota meg til å kjøpe større, men større mitsu aggregat

passer bolt on) 330ccm dyser montert, men 465ccm nye R dyser følger med, samt org Lmm og 3"

BMW lmm. Stoor Alu IC, org downpipe og 3" eksosanlegg.

Motronic sprut så godt som ferdig montert i bil med Vikingchip.

Uten nye deler vil denne kunne yte ca 220hk. ved montering av større snurre, 3"lmm og R dyser

(som følger med) Drar svenskene ut ca 280hk.

servopumpe, dynamo etc følger også med.

230ET bensinpumpe samt opplagt tankarmatur, m Tur\retur. Pumpa må monteres.

 

Oppsumering av div deler som følger med eller er montert

Turbo XS type S dumpventil

Stoor IC

Justerbart kamdrev(montert)

3" LMM

nye 465ccm dyser

336ccm dyser (montert)

Justerbar progresiv BTR (montert)

531 topp(montert)

K-kam (montert)

Bilstein sport (montert)

Gule koni (montert)

Lesjøfors fjører (montert)

Harde foringer i bakaksel (montert)

Sparco stoler (montert)

95' FK blokk (montert)

M45 kasse

Div akslinger

4 stk 15" 240 turbofelger som trenger litt omsorg

m46P kasse

Haug med div slanger og div andre volvodeler jeg har liggende. Husker ikke i farten.

Ved rask handel sender jeg med 4 stk rallypigghjul (2 stk på volvofelg)

 

Det som gjenstår for å få igang bilen er stor sett kun litt montering. Så å si allt av deler

for å få start er med.

Trenger ikke være mekaniker for å få til dette, men greit med litt teknisk innsikt :)

Bilen er norsk og kan registreres på skilter. ingen heftelser.

Perfekt for sladding:)

 

 

20000kr

tlf 90039737 eller PM

Befinner seg i asker

Kan taues

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår