Gå til innhold

PhattBass - Opel Vectra B 2,0 CD '96 - SOLGT :(

Ranger emnet


JAWiggen

Anbefalte innlegg

Hehe .. Skjønner det. Bilen går nok ikke under 15000 slik den står nå. Og hvis man bruker noen lapper i tillegg på å fikse den opp, og har litt kjennskap til å skru bil selv, så har man en sinnsykt god bil.

Endret av JAWiggen

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
Liten oppdatering:

 

Bestilte meg xenon-kit til grøftlysene for en ukes tid siden. Ble 8000K da jeg ville ha noe som var litt bluish. Står mer i stil med led-lysene på hovedlyktene. Og som alltid, så tok det bare 5 dager fra jeg la inn bestilling til kitet ble levert på døra. Slenger med et bare bilder fra prosessen.

 

Fronten måtte av da det er mongo trangt bak der. (Og ja, jeg vet den kunne hatt godt av en liten vask :p)

DSCF0700Resized.png

 

DSCF0702Resized.png

 

Og som de fleste vet, så mangler det noe på de bildene. Ballasten må jo også være tilstede. Den ble montert her:

DSCF0704Resized.png

 

DSCF0703Resized.png

 

unnskyld at jeg spør, men hvordan fikk du plass til pærene inni grøftelyset?

ser ut som vi har/hadde samme kit (siden bilen er solgt :P)

Endret av Andy89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

unnskyld at jeg spør, men hvordan fikk du plass til pærene inni grøftelyset?

ser ut som vi har/hadde samme kit (siden bilen er solgt :P)

 

Kan ikke komme på at jeg hadde noen problemer med å få plass til pærene. Mener at de gikk rett på plass.

Litt vanskelig å sjekke det også :p Bilen ruller vel på vestlandet en plass nå. Blir spennende å se om han som kjøpte den er på bilforumet eller joiner senere.

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 3 months later...

Hei.. skal montere xenon i grøftelysa mine i morgen, men skjønner ikke noe av dette.. eller det jeg ikke forstår er at det er 2 ledninger med kabelsko som jeg ikke aner hvor skal.. denene tror jeg skal på innersiden av det lokket som er på lykta, men hvem av de vet jeg ikke å den andre veit jeg ikke hvor skal.. du som har gjort det vet sikkert dette.. kan du gjelpe meg?? Det er h3 jeg har kjøpt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei. er klar over at tråden er gammel men hadde håpet at du kunne svare på et spørsmål.

hjelper en veninne med anlegg i vectraen hennes. skal sette inn ny spiller, og lurer på om man trenger en kabel mellom uorginal cd spiller og kjørecomp for at det skal funke eller er det plug and play?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. er klar over at tråden er gammel men hadde håpet at du kunne svare på et spørsmål.

hjelper en veninne med anlegg i vectraen hennes. skal sette inn ny spiller, og lurer på om man trenger en kabel mellom uorginal cd spiller og kjørecomp for at det skal funke eller er det plug and play?

 

Hei!

 

For å få spilleren til å funke så er det plug&play, men du trenger adapter for å få informasjon på kjørecomputeren, og i tillegg ha mulighet til å styre spiller med rattkontrollen. Hvilken adapter du trenger er avhengig av type spiller. Link til div adaptere hos Bilradiospesialisten.

 

Koster vel egentlig mer enn det smaker, og hvis hun ikke har stort behov for rattkontroll og info i kjørecomputer, så ville jeg ha droppet det. Synes ikke å huske at jeg brukte det så mye.

 

Husk også at du mest sannsynligvis må gjøre om litt på kablene til spilleren. Rød på gul, og gul på rød. Spør hvis du ikke skjønner hva jeg mener :)

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår