Gå til innhold

Valg av forsterker til dynabel db 12 subber

Ranger emnet


KingCamel

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

godt spørsmål.. ble ikke overrasket, men det kan ha noe med kassa å gjøre.. har bygd om den nå.. Men til den prisen så spilte de helt ok ja :) Skal se hvordan det blir med ny kasse når jeg får tilbake forsterkeren..

1994 VW Golf TDK

2000 Yamaha Dragstar 1100

x 2006 Bombardier Outlander 800

x 2006 Bombardier Rally

x 1982 "Chewy" Corolla DX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på hvor mange zapco 9.0 egentlig er i stand til å drive jeg. hmm...

hadde vært interessangt å testet ut om jeg hadde hatt en varebil eller noe, hehe.

bare synd jeg ikke har det.. :P

 

 

Caddyen min er altis klar for att du eller andre kan fylle den med bassere.. bare for og prøve lissom... på ubestemt tid :D

Tj....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på hvor mange zapco 9.0 egentlig er i stand til å drive jeg. hmm...

hadde vært interessangt å testet ut om jeg hadde hatt en varebil eller noe, hehe.

bare synd jeg ikke har det.. :P

 

Med tanke på at denne forsterkeren har pulver nok til å yte godt over 2000 watt pr kanal i bursts, tror jeg egentlig ikke du har noen reel begrensning, selv innenfor relativt ufornuftige grenser.

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KingCamel: Hvorfor ikke bruke angrefristen på de Dynabel subbene? Gå heller over til XLS serien til Peerless. Jeg har to av dem. Spiller som en drøm både på trykk og finhet. De krever til og med bare 21 liter per element, og spiller best med lukket kasse. Jeg stiller gjerne opp for demo. Tror det vil være bedre kjøp, dog litt dyrere.

2012 Hyundai i40 1,7CRDI Premium STV med custom anlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår