pahf Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Det 3opphenget fra enden og inn har røket på eksosanlegget mitt, men samme hvor mye jeg presser og bøyer på dette, så er det fortsatt 3-4cm for mye glipp slik at jeg ikke får på gummifestet. Finns det noen andre fester eller hengsler for å få jævelskapen på ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Du får kjøpt universal oppheng hos Torshov. Eller så kan du jo binde det opp med hyssing, strips, belte osv. :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 et eksosanlegg på golf uten patentbånd er som kremkake uten krem! =) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Pump jern! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Vel jeg tar meg ikke nær av å kjøre med strips, men spørs på hva de sier på etterkontrollen når jeg fikk anmrk på eu - kontrollen ang dette opphenget. ? ironisk at det skulle ryke 2dg etter eu kontrollen. Og du kan være så sterk du vil,men det er ikke mer plass oppunder alikavel. så d så :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 er det hele opphenget som er borte? Patentbånd. Hørtes ut som du hadde problemer med å få på gummiopphenget bare. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg