Gå til innhold

1mnd gammel Pioneer dvd m/ touchscreen selges billig!

Ranger emnet


mrloen

Anbefalte innlegg

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei, er nok ikke det, de kødda seg bare sikkert!

vet ikke hvem de er!

Jeg hadde tenkt å ta en "mrloen" og by og få den sendt i oppkrav, for så å forklare hvor håpløst dårlig alle sier den er og bare la den ligge på posten. Så skulle jeg ha fortalt hvor kul den var, selv om han hadde fått den i retur.

 

Edit: men jeg er ikke så lame...

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å google spillern litt før dere spør så inni granskauen da? :P *le*

 

http://www.bilradiospesialisten.no om dere ikke finner den på google.

 

og btw, mrloen skjønner godt du ble iritert/forbanna i begynelsen av posten pga alle utkasta fra andre forum poster.

 

Peace m8

[o]Audi A4 Quattro 1.9TDI 155hk (chip)

[x]Vw Passat TDI *KNUST*

[x]Opel Astra F SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å google spillern litt før dere spør så inni granskauen da? :P *le*

 

http://www.bilradiospesialisten.no om dere ikke finner den på google.

 

og btw, mrloen skjønner godt du ble iritert/forbanna i begynelsen av posten pga alle utkasta fra andre forum poster.

 

Peace m8

 

idiot.... der står att der er 2 utg på hjemmesiden til pioneer da... 1 front og 1 rear/sub.... mrloen meiner der er sub utg også.... jeg spurte for lenge siden han om der va sub/3 utg, jada svarte han... så derfor vil ej vite de 100% før ej kjøpe noe... ej må ha 3 utg.... ikkje verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idiot.... der står att der er 2 utg på hjemmesiden til pioneer da... 1 front og 1 rear/sub.... mrloen meiner der er sub utg også.... jeg spurte for lenge siden han om der va sub/3 utg, jada svarte han... så derfor vil ej vite de 100% før ej kjøpe noe... ej må ha 3 utg.... ikkje verre...

 

trudde at der var 3 pga. jevlig mange aux kabler:P, igår såg jeg på spilleren fordi jeg var begynt å bli usikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessert i spilleren jeg og, men har ikke råd til den for øyeblikket.

 

(siste halvdelen av setningen der er det mange som glemmer å nevne)

 

Ikkenoe er mer irriterende enn 43kjøpere på en gjenstand når ingen har penger til å kjøpe noe for.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår