Gå til innhold

1mnd gammel Pioneer dvd m/ touchscreen selges billig!

Ranger emnet


mrloen

Anbefalte innlegg

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, kan sende i oppkrav!

 

viss det ikke er ingen som byr over går den til skaabu for 5500kr + porto!

 

Bare for å ha sagt det, så har jeg ikke nevnt noe sted at jeg legger inn bud på noe her! Jeg må høre om jeg får lån osv i morra, og evt etter det, så skal vi nok bli enige om pris osv :D

 

Hvis det høres greit ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay! ja, det er greit!

hehe

 

Som du sikkert skjønner(og som jeg forstår gjennom å ha lest et stort utvalg av foruminnleggene dine), så virker du litt tvilsom når det gjelder kjøp og salg her, så jeg må bare gjøre så jeg ikke sitter her med en pappeske med aviser for en sum av 5500 kr, eller betaler deg det samme i forskudd, og får ingenting tilbake... Prøvd det før;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sikkert skjønner(og som jeg forstår gjennom å ha lest et stort utvalg av foruminnleggene dine), så virker du litt tvilsom når det gjelder kjøp og salg her, så jeg må bare gjøre så jeg ikke sitter her med en pappeske med aviser for en sum av 5500 kr, eller betaler deg det samme i forskudd, og får ingenting tilbake... Prøvd det før;)

 

forstår at du har fått feil inntrykk, er klart det når det bare er dritt om folk!

men for 2 returnerte pakker so kan man søren ikke få på seg at man er "stor" svindler og alt mulig dritt!

 

skal pm deg info som sikkerhet!

 

HAR IKKE TENKT Å SVINDLE NOEN!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle fortjener en sjanse til, så la han få prøve seg nå; går det bra, kan man se litt vekk fra tidligere hendelser, driter han på draget er det over og ut :) Rettferdig for alle parter

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle fortjener en sjanse til, så la han få prøve seg nå; går det bra, kan man se litt vekk fra tidligere hendelser, driter han på draget er det over og ut :) Rettferdig for alle parter

 

Hvis det blir så vi har en handel sammen, så har jeg lovt han å legge ut et positivt innlegg her, så kun han som har å vinne på dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, så kan det jo alltids funke andre veien også, hvis han "ikke har forbedret seg", for og bruke den termologien, så er det vel bare og poste i den svindlere-tråden eller hva den hette hvor det står akkurat det. Greit å få en ny sjanse, men gir man får mange sjangser er man bare naiv :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår