Gå til innhold

Golf 1.8CL - Sn0mann sin

Ranger emnet


Sn0mann

Anbefalte innlegg

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er det der 80mm? oj, da lurer jeg litt på hva jeg har stilt min på, har jo mye dårligere klaring...

 

nei, hadde akkurat skrudd opp bilen på de bildene som er vist her..har ikke bilde av etter jeg har skrudd ned igjen ;) på de bildene var det vel ca 50-65mm senk tenker jeg (ifølge mine målinger på senkesettet)

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er en smule usikker, men tror det er rundt 80mm bak, og 85mm foran..sånn ~ ca

 

får ca 1.3 pekefinger inn mellom hjul / bue :)

 

foran er det bare 7.5", så der er det ikke "så farlig" hvor mye jeg senker..

 

kan måle og legge ut et bilde i morra til deg :)

 

btw, utrolig pen bil du har fått deg! Kudos:spin !!

Åssen går det med 9" foran forresten? ET?

 

 

takk for det, har vel 60-60 jeg.. det går helt greit med 9x16 foran :) eneste jeg må bytte dempere foran.. bytte til korte koni.. dem slår oppi noen ganger

 

jeg vet ikke hvor mye et det er.. :\ desverre

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det, har vel 60-60 jeg.. det går helt greit med 9x16 foran :) eneste jeg må bytte dempere foran.. bytte til korte koni.. dem slår oppi noen ganger

 

jeg vet ikke hvor mye et det er.. :\ desverre

 

sitter å vurderer 9x16" foran også, ser litt smårart ut med ingen kant foran på bilen,,.men det går :p

har gewinde på min, så jeg må nok ha ET25/15 på mine. De jeg har nå har ca 1-2mm klarning til den skruen man skrur på for å senke/heve..så er ganske så nærme jeg også, men å ta borti er litt værre :|

 

Strøken bil. Vurdert svart netting foran og bak? Tror det hadde blitt tøft

 

Har sittet å tenkt over det noen ganger. Foran viser ikke gitteret så godt igjen, men det gjør det bak. Så det kommer kansje svart gitter bak :D men får se hva jeg gjør :)

 

takk for kommentar :)

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer egentlig orginale på min, ser kanskje best ut!:)

Jepp.. :)

Rart med det, men speila har VW truffet bra med på Golf 3.. :)

 

Cult-speila, eller hva de heter de som ligner på Golf 4, ser ganske bra ut, men passer ikke helt med formene på G3, om man ikke har G4-look-fangere, slik f.eks Tony her på forumet her har.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei et bra "slutt" resultat sn0mann:)

 

Hvor mye ga for de speila? å hvor kjøpte du dem?

 

Vurderer egentlig orginale på min, ser kanskje best ut!:)

 

takker :) er fremdeles et prosjekt som er under kniven, så kommer nok stadig nye innlegg om ting som blir gjort

 

Hum..speilene kjøpte jeg på en sjappe i svinesund. Kr 249,- for dem, adapter lagde jeg selv :)

 

Enig i at de orginale passer kjempe på golfen :) men har hatt dem ganske lenge nå, også har jeg så mye annet plastic-fantastic på bilen så jeg tenkte hvorfor ikke :p

 

Cult-speilene er kjempe råe, men passer ikke helt min stil :|

det er vel også mulig å montere gofl 3.5 speil på en "vanlig" gofl 3? men det koster sikkert betydlig mer ;)

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de elektriske eller ikke? Selge dem etterhvert kanskje?:)

 

som tråden min heter, Golf 1.8CL, så er det nesten ikke spor av elektronikk i bilen :p men har konvertert til elektriske vinduer og setevarme da :)

men det må nok bli brukt vanlig håndkraft på speilene

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten :

Jeg begynner å gå tom for idèer om nye prosjekter jeg kan gjøre med golfen :| Solgte i forgårs dashbordet fra en Golf IV som jeg hadde tilpasset(nesten) til en kamerat, så nå gikk det lille prosjektet vekk :|

Har begynt å pusse på den nederste delen av interiøret, samt midtkonsollen,.,.skal lakkeres når det er ferdig (tar sin tid:P)

ellers er jeg begynt å gå tom for idèer..noen som har noen ting jeg kan gjøre? forslag..?

btw : har noen planer å sparkle igjen det hullet man kan lagre div. ting i, for å putte inn noen instrumenter + cdspiller der. Og kanskje ta vekk dem unødvendige luftehullene øverst og montere/tilpasse en liten skjerm der..

noen forslag utenom dette?

også utenpå bilen vil jeg gjøre noe..mer :)

 

håper noen har noe :D

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Golf 4 dash er dødsrått i G3 da! Så en GTI i kroatia med golf 4 dash, kjøp den tilbake!:d:

 

Ellers, planer til deg ja..

 

-Støpt panserforlenger

-Tåkelys?

-Anlegg?

 

veit! hadde holdt på med det i ca 4mnd, men var en som kom med et så godt tilbud så han fikk det :D høhø =0) Dessuten har jeg fått nye planer om interiøret..,,.skal bli mye sparkling og styr i vinter for å si det sånn ;)

 

Har montert en jallaplastikkforlenger på bilen for øyeblikket, for å få innblikk om hvordan det kan se ut. Kommer sveist etterhvert :)

Anlegg blir bygd i vinter, og montert til sommeren ... . . håper jeg :P

 

 

Uansett : Har nå bestillt 2stk Brock B1 9x16", slik at det ikke blir traktor-look på bilen! =:o) Dem kommer vel, antagligvis neste fredag eller noe i den dur

 

:gledeseg: :happyhappy:

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår