espsko Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Da er Max Powers nye nettsider lansert på http://www.maxpower.no. Her ligger det blant annet en samling tekniske artikler fra bladet, og endel artikler som aldri tidligere har blitt publisert. I tillegg finner du wallpapers, filmer og vi vil også legge ut alle bildene vi tar på treff etterhvert. (På hvert treff tar vi 1.000-1.200 bilder, og bruker bare 50-60 av dem i bladet...) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Nice! Ser bra ut den, mye moro filmer, som er sakset fra streetfire (?) Likte fargene, det var liksom veldig rødt, uten at det ødela for lesing osv, noe som ikke skjer så ofte Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Nice! Ser bra ut den, mye moro filmer, som er sakset fra streetfire (?) Likte fargene, det var liksom veldig rødt, uten at det ødela for lesing osv, noe som ikke skjer så ofte Filmene er hentet litt her og der, ja. Vil legge ut nye filmer med jevne mellomrom, og det samme med treffbilder, bakgrunnsbilder etc. Kan jo legge til at alle treffbilder som legges ut selvfølgelig vil være gratis tilgjengelig for alle, og kan også lagres på egen harddisk osv ;) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 I motsetning til gatebil sine? Hehe. Likte den busta rhymes filmen, haha. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Bra Side :) Legg ut ALT Av bilder dere tar, gjerne i stor størrelse da, med Thumbnails. og Epsko, legg sida i siggen din :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Bra Side :) Legg ut ALT Av bilder dere tar, gjerne i stor størrelse da, med Thumbnails. og Epsko, legg sida i siggen din :) Alt av bilder vi tar kommer, ja. Det er noen tusen av dem, så det tar litt tid, bare :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 TØFT! Har ventet på dette! Dere burde skrive datoen når neste nummer kommer ut på forsiden. Lurer på om Julinummeret er langt unna postkassa mi =/ Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 TØFT! Har ventet på dette! Dere burde skrive datoen når neste nummer kommer ut på forsiden. Lurer på om Julinummeret er langt unna postkassa mi =/ God idé. Julinummeret burde ikke være langt unna nei, skal være ute hos de aller fleste abonnenter i dag eller aller senest mandag. Kommer i butikkene på mandag også. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Kjekk side. Bladet deres er også helt greit, selv om journalistene bærer preg av fjortis og lite kunnskap. Men liker bladet for bilene som er med, damene og de "gjør det selv" artiklene. Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Kjekk side. Bladet deres er også helt greit, selv om journalistene bærer preg av fjortis og lite kunnskap. Men liker bladet for bilene som er med, damene og de "gjør det selv" artiklene. Takktakk, men jeg ser gjerne en utdyping av hva du mener med lite kunnskap? :confused: At folk tar oss for fjortiser er det vel vanskelig å gjøre noe med :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 de tekniske artiklene er bra. Tar gjerne mer av dem. Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 de tekniske artiklene er bra. Tar gjerne mer av dem. De blir det ikke slutt på med det første! ;) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Månedens nummer var litt tynt, eller er det bare noe jeg innbiller meg? Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Bra at dere har fått en ny side, men savner bilder av norske biler på wallpaper-biten.. ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 som sagt av TAm, de tekniske artiklene er gull, og anntageligvis den største grunnen til at jeg kjøper. lei av plastikkstyling og 1.000.000kr biler, jeg synes dere med stor suksess kunne vist litt mer "råbygg", restaureringer og komplette bygg, som elanzer her på forumet's 626? bare ment som et eksempel. litt mer fra "gutta på gølvet". supraer fra dubai engasjerer ikke på samme måte, uansett hvor fete og heftige de er. Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg