pinjongen Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 skulle gjerne visst hva tenninga kutter når jeg "skrur" av tenninga... hvor er det det skjer? vet ikke åssen jeg skal forklare det men skal prøve litt diverse før jeg bytter tenningslås... derfor skal jeg hvite hva og hvor den kutter... Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 strøm til coilen blir kutta Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 kjørelys og skiltlys blir og kutta, varsling ved gåen pære virker heller ikke hvis tenninga er av (tror jeg), blinklys kuttes (ikke nødblink), og diverse andre varsellys, og sikkert noe annet jeg ikke kommer på Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 ta et voltmeter og mål på sikringene når tenninga står av da har du fortsatt strøm på noen så kan du bare lese deg frem til hva som har strøm og det som ikke har strøm Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 jeg tenker på hva jeg skal sjekke siden bilen min ikke skrur seg av da... Hvorfor bilen ikke stopper når jeg skrur av tenninga... Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Feil tenning kan få bilen til og rakle videre uten tenninga på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 tror ikke det er det siden det ikke har vært det hele tida.. og det skjedde helt plutselig... hadde ikke bytta eller gjort noe.. Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Men tenninga kan endre seg uten att du har rørt noe.. Gjorde det på første bilen min i hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 og da må jeg? Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 justere tenninga på nytt Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 happyhappy og for å justere tenninga må jeg? Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 løsne skruen som låser fordeleren , ha motoren varm - og på tomgang , koble til tenningslampe , og justere på fordeleren til tenninga er rett Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 løsne skruen som låser fordeleren , ha motoren varm - og på tomgang , koble til tenningslampe , og justere på fordeleren til tenninga er rett Husk å ta av vakumslangen.. Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg