NorThy Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Den der var skamfet.. kunne tenkt meg en sånn en.. Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 flere som la merke til innerkanten på hjulbuene ? Jah, og de fine rettstilte bryterne på kontrollpanelet i midtkonsollen.... :P :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Fy faen, nok en ødelagt Honda! :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Sikkert lett å gjøre forbrytelser i det lander.. Beskrivelse av gjerningspersonen; Passlig høy, svart hår, bart og lang hvit kjole. Det passer jo ikke spesielt mange, ser det ut som. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Jah, og de fine rettstilte bryterne på kontrollpanelet i midtkonsollen.... :P heh også så smart tekst som stod på brytern :P " baby go " Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 bmwlykter og bmwfelger....oje. ellers var det jo tidenes styggeste og mest meningsløse bil. Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Fikset de bakhjula så har du den feieste (og eneste feite) hånda'n jeg har sett noen gang. stilfult. fin fargekombinasjon. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 ما شاء الله تبارك الرحمن والله حركه جديدة وطالعه ادب على الاكورد ويعجبني الشخص اللي يجيب شي جديد مو يقلد والله يحفظه من العين و شر الحاسدين وتسلم يا ماهر على الموضوع Vil si han har et bra poeng der. Selv om jeg ikke helt er enig i det siste han skrev. Men, Honda'en i seg selv var ikke så gæli. Dørene, panseret og bagasjeluka så jo ikke ut i måneskinn. Ikke en gang i arabisk måneskinn. Kunne også ha spart seg for den grådige camberen bak samt BMW-felgene. Ellers så var det ikke no særlig å sette fingeren på. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Hvor lenge er det til vi får se sånt på Gatebil treff i Norge?? :rolleyes: Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 *sukk* Så fælt.. Syntes synd i dere honda-fans når dere ser sånt.. :\ Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 er ikke rart det blir sånn når dem må skru i de klæra.. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-Power Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Den der var rett å slett :puke . Åsså det panseret var skikkelig stygt. Siter 2004 Dodge RAM SRT-10 1992 Volvo 240GL 1982 Volvo 242T Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Ja kom terkel så løper vi og kaster bort 100 tusen kr på sucide flipover doors bak! Pene hjulbuer! ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 hehe er nokk luftfjæring slik at dem hever bilen litt bak når dem kjører da blir nok cambern bra også.. Men noen folk har for mye tid og penger det er helt klart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pantax Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Jeg vrir meg i latter av dem som sier noe negativt om denne. Selv mener jeg alle japser er driftsikre biler som ikke er brukenes til mer en og flytte personer og diverse varer fra A til B. m.a.o: Helt greie! Men skal du sitte og taste på det godt utbrukte tastaturet ditt om hvor fæl og ekkel denne var. så kom med noe som er bedre selv først. Til informasjon så er det kansje lurt og stille opp alle de 20 andre supersportsbilene du har i garasjen som du har kjøpt med alle oljepengene du dro inn forige mnd. så ikke folk tror du er helt teit... hehe (du er vel ikke teit?). Joda bare bestill alle delene på nettet og betal med platina kortet ditt. så kan du sette de personlige mekanikerene dine til og skru det på. Dritfet show bil kommer det til og bli. Eller litt realitet: Slit opp r*va di fra den stolen og kom deg på jobb. så kansje du har spart opp til den ENE gassdemperen iløpet av et halvt års tid. (eller har du ikke råd pga tastaturet knakk og du måtte kjøpe nytt etter du har lest denne meldinga?) Ok.. si 6 mnd da.. nei denna blei lang... Poenget er: har man råd, har man lov! og den var morsom og se på! P.s. Har du noe penger til overs? sett inn på kontoen min. kontonummer fås på PM. :hello: Siter ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg