Böhser Onkäl Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Om du vil ha størst effekt ut av zinkgrunninga burde denne vært påført først på det bare metallet. Ulempen er at denne er veldig uegnet å lakke på seinere, ettersom den har elendig vedheft. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 ått vekk framstoler,sofan bak, dash og teppe' brønnen, det svarte er skitt motoren som står i, 1.6L. skal erstattes med gti motoren. dette gulvet følgte med i bilen, er det fra en golf 1 gti? kansje ikke så lett å se det over disse bildene.. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Postbudet kom på døra mi med foringerne min fra usa. kjøpte full pakke! framme,bake, motor +++ noen som har kjøre erfaringer med disse foringene? planen blir dette settet med foringer, justerbart senke sett, gode dekk,+ stabstang og litt sånnt. satt faktisk å tenkte på halv bur, skal vist ikke kosta så alt for mye i tyskland. men får ta en ting av gangen. regner med det blir stivt nok :) Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Tenkte jeg skulle legge ut bildene fra rust jobben jeg har gjort. slipt\sandblåst\vaska\rustkiller ikke lett å ta bilder når man ligger under bilen, får beklage! skal vedde på det er et par bilder som er ganske like her også! Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 ble vist ganske mange bilder dette! : eek : Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 blir bra;) kansje jeg kan komme og se en gang?:P søstra mi flytter til ålesund snart:p Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 det kan du sikkert ;) men er ikke så alt for mye å se på akkuratt nå :( sjekka foresten prosjektet ditt, så veldig bra ut :):) har dere troa på disse da? er ikke sikker på felg valget, kansje litt tidlig enda. men håper på å ha bra med strekk. send pm vist noen har disse felgene til salgs.. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 vet det var veldig lite bilde dette her, men slenger det ut fordi :P håper på noe slikt, men er ikke sikker på fargen :) Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 takker:P hmm.. ats er klassiker;) blir bra om du tar det:) på bildet, ser det ut som bilen er mer senka bake enn framme? skal du og ha det slik? eller er det bare dubmodder som blir slik? :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 hehe, ser vel bare sånn ut. blir vel stup senk Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OSR Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Unnskyld viss det blir til at eg ødelegger tråden:) Men det eg lurte på va, passer dempere og fjærer frå G2,, over på jetta/golf 1!?? Korleis var det å få på plass corrado stolene?Måtte det sveising til og greier?? Skal du ha i corrado bakseter også?? Mykje spm men:) Mvh OSR Siter -Olsen- 93`Vectra ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 heisann! akkuratt det med dempere fra mk2 til mk1 har jeg alderi prøvd i virkeligheten. går vel med modifikasjon. sikkert noen som har bedre svar til deg om det. corrado stolene var en grei modifikasjon som jeg ikke måtte sveise på nei :) ingen corrado stoler bake nei, ender vel med gti bakstoler i svart. Bakstillinga ferdig lakka og klar til montering. Nå trenger jeg spindler til å bygge om til skivebremser bak......noen? montert litt foringer, brukte salo\zalo slipt ned bensin røret peisa på et lag med rustkiller og et par lag med arcanol Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 to lag med rust killer under hele bilen i morra blir det vel et lag med arcanol og senere 2 lag med tectyl... går en del maling jo, så holder jeg på å pusse ned bremsekraft-forsterkeren. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg