Kid-A Skrevet Juli 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Originally posted by CrZy_T Var listeprisen så lav? Jeg har ikke funnet noen diesel poloer så billig. Det billigste jeg fant av diesel var 165k, men det var sikkert 1,9 TDI'n Der ser du, TDI trekker opp prisen! Polo 6N2 finnes ikke som 1,9 TDI. Finnes som 1,9 SDI uten turbo på 64 hk (gjesp) 1,9 TDI fantes bare i Polo stasjonsvogn og Caddy, som er basert på Seat Ibiza. Men de har ikke pumpedüse Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Originally posted by Kid-A Der ser du, TDI trekker opp prisen! Polo 6N2 finnes ikke som 1,9 TDI. Finnes som 1,9 SDI uten turbo på 64 hk (gjesp) 1,9 TDI fantes bare i Polo stasjonsvogn og Caddy, som er basert på Seat Ibiza. Men de har ikke pumpedüse mye mulig, var ikke bilde på den annonsen jeg fant til 165k og jeg gadd ikke se nok på den til sjekke om det var stv eller ikke. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Originally posted by ElectronicMix Bilen er senket 80mm og ser veldig lav ut.... Jeg bor i Bergen... er det i det hele tatt mulig og kjoere paa noe annet enn bra asfalt med den bilen da? Tenker paa litt grusvei, bratte innkjoersler til gaarder, brosteinsgater med masse hull i..... osv osv... 80mm senking er ikke noe problem.... kjører selv 90mm framme på min polo 6N med 8x15... man må bare "planlegge" litt når man kjører ;) Kid:Feit kjerre fortsatt.... *sikle* Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Hadde jeg hatt penger til den, så kanskje.. Er jo tross alt den fineste i norge, helt klart! men, men.. God bedring, Kid! Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST4U Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Du får sende salgsoppgaven til Paul Walker da vet du, så kanskje han vil ha en polo eurostyle i samlingen sin! :D :D :D Btw, god bedring Kid-A! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Takk for all støtten:) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Tror faktisk dette er den kuleste bilen jeg har kjørt på autobahn! Har ikke ledd så mye når kroppene våre dissa noe så inni H%¤#(%# over betongskjøtene.... 9x16" med 215/35-16" og Koni gewinder i bånn og nærmere 200km/t var skikkelig kult! Synd at du må selge bilen Kid, but the Kid will ride again! Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Originally posted by Germanlook Synd at du må selge bilen Kid, but the Kid will ride again! Men hva will the kid ride aigian ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2slow Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Time will show!! m'm Siter - 90 VW Taro(hilux) 2wd - 77 VW Polo I - 55 VW 1200 - Primer - 89 Vw Corrado G60 - "Delebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 OFFTOPIC: 2slow: Du må enten 1: lære deg og gire ordenli... 2: sørge for og ikke sette i den kassa du nettopp tok ut når du skal bytte. eller 3: kjøpe en annen bil :) Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2slow Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 4. Eller slutte med slik teit burning damndamn 5. bytte ut naglene i diffen med bolter... sombrero Siter - 90 VW Taro(hilux) 2wd - 77 VW Polo I - 55 VW 1200 - Primer - 89 Vw Corrado G60 - "Delebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2slow Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Vet ikke om den er like lav i år, men slik var den i fjor.. Siter - 90 VW Taro(hilux) 2wd - 77 VW Polo I - 55 VW 1200 - Primer - 89 Vw Corrado G60 - "Delebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Originally posted by 2slow Vet ikke om den er like lav i år, men slik var den i fjor.. Like lav! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Originally posted by Henrik Men hva will the kid ride aigian ? Har kjøpt en stygg og farlig -87 Scirocco:cool: Bad'Roc blir et rullende langtids-lavbudsjettprojekt, bygges etter hvert som kronene ruller inn... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Originally posted by 2slow 4. Eller slutte med slik teit burning damndamn 5. bytte ut naglene i diffen med bolter... sombrero 6. Bytte bil. :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg