Gå til innhold

Max Power Tromsø 23. juli

Ranger emnet


espsko

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var jo ett bra treff dette, synd at det var så surt og kaldt, men mye fine biler:)

 

 

Agreed!

 

Det ble ganske mye vill kjøring etter fem, med flere biler som dro donuts, burnouts osv, dermed kom onkel Politi klokka ti på seks. Var endel som måtte rive av sotefilmen gitt.. ;)

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen er så redde for at folk skal se skiltene deres så får de låse bilen i en garasje og la den stå der. Absolutt ikke dra på treff, der "alle" har kamera!

 

Min bil har regnr: KF 93565, legg ut bilder til den store gullmedaljen, jeg bryr meg ikke, og synes folk er rare som gidder å bry seg.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hansy: Var det du som hadde briller og gikk rundt å tok bilder med et speilrefleks?

 

Kan stemme godt det,du skulle bare kommet å sagt hei,hehe :)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var et bra treff. Bra oppmøte bedre en forventet faktisk.

Jepp tok litt av på slutten med burnouts og donuts. Politiet mente de hadde øyenvitner på at det var noen som dreiv å "spølte" som han så fint kalte det. Rundt Statoil. hmmm. ?

SHS Performance i tromsø!http://www.shsperformance.no evt. 776 34455.

Blir mer nytt fra oss på sommertreffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis politiet skaffet seg øyenvitner på at noen burna, så burde de folkene som "vitner" finne seg andre ting å gjøre enn å dra på biltreff.. Var jo bare litt snurring og blårøyk, ingenting å falle av stolen for..

 

Hansy: Ja, men jeg er litt sjenert av meg. :D Du så meg kanskje, gikk rundt å tok bilder med en Nokia N80..

1996 Volvo 850 T-5

1993 Volvo 240 GL

[x]1986 Volvo 745 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ spølte faktisk litt på en grusflekk når æ kjørte, va kanskje mæ dem så?

Synes for øvrig treffet skal omdøpes til Stig Power.

 

 

Hehe, det var litt drøyt da. Gøy at noen tar med noe som er "værst" selv om det ikke er mine førstevalg i biler / sykler, om jeg hadde hatt råd. Stig hadde vel bare med seg Expedition, S2, RS6 og en sykkel? Er to biler og en sykkel mer enn vi andre hadde med, men så var det vel rundt 100-150 biler der så tre ekke nok til å rename eventen :P

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår