Keltern Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 er lenge siden jeg har sitti med gt4 nå, å jeg veit jeg har solgt den bilen et par ganger.. men nå når jeg har lyst til å drifte litt med den gamle corollaen, så finner jeg den ikke igjen, og ikke veit jeg hvilket løp jeg kan vinne den på heller! :rolleyes: noen som veit? Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 er lenge siden jeg har sitti med gt4 nå, å jeg veit jeg har solgt den bilen et par ganger.. men nå når jeg har lyst til å drifte litt med den gamle corollaen, så finner jeg den ikke igjen, og ikke veit jeg hvilket løp jeg kan vinne den på heller! :rolleyes: noen som veit? kjøpe den da! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 www.gamefaqs.com Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Måtte man ikke vinne en FR-serie av noe slag? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Måtte man ikke vinne en FR-serie av noe slag? FR Challenge var Nissan Skyline 2000GT-B '67 http://www.gtplanet.net/guides/index.php/PAL_Car_List Alle AE86ene kan kjøpes brukt.. Shuichi Shigeno version: Late 90's car Corolla Levin AE86: 80's used car Sprinter Trueno AE86: 80's used car Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg