Gå til innhold

4" enderør :)

Ranger emnet


Stingher

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Rino

 

det der er ikke no fint , det ødlegger hele bilen...

 

er det bare jeg som syns det?

 

Mvh

 

Rino

 

syns det ser kult ut med stort eksoanlegg jeg, har det selfølgelig på saaben.

 

kan kansje bli litt mye når du setter på 3" anlegg med 4" enderør på en fiesta 1,1 men på pug en, var det helt okthumpsup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke tatt bilde idag dessverre, har nesten ikke vært hjemme. Får se imorra igjen.

 

Otto Racing er det merket heter, ble bestillt fra dalhems.no

Og nei, det er nok ikke rust du ser, bare sot og møkk etter litt rusing. ;) Selve potta er jo i rustfritt stål kan du si, så det skal litt til.

Toyota MR-S

[X] - Mazda Mx-5 NB 1,8

[X] - Audi 100 2,2E

[X] - Peugeot 405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rino, ja, du er antakeligvis den eneste iogmed at omtrent alle Supraer eller andre Japse / Import biler du ser har 4" eller mer.

 

Kan ikke helt se for meg en Supra med et enderør du så vidt får plass til en grillpølse i...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Rino, ja, du er antakeligvis den eneste iogmed at omtrent alle Supraer eller andre Japse / Import biler du ser har 4" eller mer.

 

Kan ikke helt se for meg en Supra med et enderør du så vidt får plass til en grillpølse i...

 

 

Vel.....det må bli en hel familiepakke med grillpølser det da :D

Dette er original stussen på supran min....

 

Nevermind at den er skitten...bildet ble nemlig tatt den dagen den ble kjørt hjem fra Tyskland...på vinterføre! :)

(det var det eneste bildet jeg liggende hadde av potta)

 

Når det er sagt så er de fleste supra eiere enige i at original anlegget på mkiv'en er VELDIG restriktivt....så det blir vel et skifte på meg også etterhvert..men 4" tror jeg nok er litt i meste laget for 'konservative' meg :D

 

@lpher

post-395-1380485167427_thumb.jpg

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Rino, ja, du er antakeligvis den eneste iogmed at omtrent alle Supraer eller andre Japse / Import biler du ser har 4" eller mer.

 

Kan ikke helt se for meg en Supra med et enderør du så vidt får plass til en grillpølse i...

 

Det er fean meg STOR forskjell på en jævla loff og en jævla grill pølse!

 

ER liksom en mellomting , di tåke!

 

Mvh

 

Rino

Honda Civic 1,4 IS HB

Mod :1997

HK : 90

 

www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rino; Jada, jada... det holder nå. Men det eneste jeg ville fram til var å motbevise din påstand om at bare rustne granadaer har 4" enderør....

 

Ascona; hehe, er imponert over alt, for den bakenden er rimelig sexy!

 

@lpher: Ja, bytt! hehe, hva slags dimensjon har du tenkt da? 3" ? 3,5" ?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår