FriX-244TiC Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Trukke jeg hadde bekymra meg så for det partikkelfilteret.. er jo nesten som en katalysator.. i verstefall er det jo bare å pelle ut innmaten! du består jo fortsatt en røyktest på EU kontrollen fordet! ser tøff ut den avensisen din Tobbelobben..Legg ut bilder da:) Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobbelobben Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Trukke jeg hadde bekymra meg så for det partikkelfilteret.. er jo nesten som en katalysator.. i verstefall er det jo bare å pelle ut innmaten! du består jo fortsatt en røyktest på EU kontrollen fordet! ser tøff ut den avensisen din Tobbelobben..Legg ut bilder da:) Er jo litt små kjip å må rive i stykker ting på en helt ny bil... da ville jeg heller la være å chipet vist det skulle bli problemer med partikkelfilteret. Takker for tilbakemelding, men jeg må nok legge bilder en annen plass, vil ikke ta over denne tråden med mine bilder:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Takker for tilbakemelding, men jeg må nok legge bilder en annen plass, vil ikke ta over denne tråden med mine bilder:thumb Helt greit at du putter ut noen bilder her. Andre som skulle gjøre det også, men det ble det dårlig med. Så kom igjen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Juni 16, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2019 Nå er bilen 12 år. Har hatt lite tull med den egentlig. Ser ganske lik ut, og lukter like deilig skinn inni som når den var ny. Anbefaler skinn der altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg