Gå til innhold

Audi A4 20V - SOLGT!

Ranger emnet


Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utrolig bøllete bil du har, dette blei bra!

Foresten rå spiller.

Hvordan synes du egentlig det er å kjøre 1,8 20V`en?

Er den dau eller ok?

Vet det ikke er noen sportsbil, og ser at du ikke bryr deg så mye om fart, men har det noen gang hendt deg at du har iritert deg over at den går litt for dårlig?

Hvordan blir det med fartsdumper med den senkinga di nå?

Lykke til videre!

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Hvordan klarte du å plassere diskanten egentlig? Kjøpte dette settet til min A4 også, men måtte klippe av masse plastikk rundt omkring diskanten for å få plassert den i "diskant-hullet".

Hvordan ble lyden da?

 

Er sant dette du sier. Jeg gikk til med avbiter tang å beit av litt plastikk rundt oppå diskanten, og dro av gitteret. Deretter tok jeg på Scotch sin lynlim, 6 punkter rundt diskanten mot døra. Lyden er ikke suuuuuuper nå, men det er pga de ikke er spilt inn, og stilt inn skikkelig på spillern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Utrolig bøllete bil du har, dette blei bra!

Foresten rå spiller.

Hvordan synes du egentlig det er å kjøre 1,8 20V`en?

Er den dau eller ok?

Vet det ikke er noen sportsbil, og ser at du ikke bryr deg så mye om fart, men har det noen gang hendt deg at du har iritert deg over at den går litt for dårlig?

Hvordan blir det med fartsdumper med den senkinga di nå?

Lykke til videre!

 

Takker! Joda syns faktisk ikke den går noe spes dårlig. Flere av kompisene mine er overrasket over effekten. Men nå har jeg jo konfilter og raka rør sportseksos, så har vel gjerne 2 hester mer!! :sombrero:

 

Ellers nei, har kjørt mye raske biler, og nestebilen blir noe kjappere. Bare greit å ha en bil som temmer deg litt i ungdomstidene! Ellers er det litt pes med fartshumpene pga audien er lav under. Kanalene er og lave på sidene, så er ikke optimal bil å blodsenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Da er endelig bakdemperene fiksa! Er vanskelig å forklare, men satt en slags skål opp under demperlagret, og fyrte på et par låseskiver. Nå funkern som gull, stiv og god som faen, og helt lydløs! Som å kjøre ræser! Må si at nå som det funker, er vmaxx alle penga verdt:) Det som var gale var at selve demperen slo opp i plastkoppen som var øverst, da det stod helt løst inni lageret.

 

Viser et par bilder som forklarer driten.

 

Av med driten

16042007424.jpg

 

Hull i koppen..

16042007420.jpg

 

Dårlig bilde, men men.

16042007422.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Jepp, nå e det som å kjøra ein stiv einser! Sko gjerna senka mer, men e litt drit når mamma stjele bilen ein gang i blandt. Tror eg ska gå for litt større felger, 18" eller 19". Bare finna någen så vil kjøpa mine eller bytta i BBS CH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, nå e det som å kjøra ein stiv einser! Sko gjerna senka mer, men e litt drit når mamma stjele bilen ein gang i blandt. Tror eg ska gå for litt større felger, 18" eller 19". Bare finna någen så vil kjøpa mine eller bytta i BBS CH!

 

Skjønne den. E kje akkurat praktisk med 17"...men damn så digg det e;)

Bare me muttern kjøra forsiktig;)

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Jepp, beklager dialekta. Detter litt ut av og til;) Hiver felga ut på finn nå til 11 lapper, så får vi se. Vil folk ha de til den prisen, selger jeg de. Går ikke billigere. SÅ får jeg heller kjøpe meg noen nye felger i 18"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår