plogenA4 Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Jeg har fått meg ny pradaveske (A) Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 du som kom med ikea posene med han med den gul/svarte a4'n? var jeg som åpnet døra seh.. var på fors i 3 etg.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Hahaha ja det stemmer! Dere vorsa rett over meg faktisk, voldsomt med ryfylke-musikk dere hørte på.. Dette var litt av et sammentreff! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Hehe, "kjentfolk" over alt xD Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 husker ikke alt jeg men. hehe.. men våkna hjemme med riktig dame så da kan man vel ikke klage :P du som har leil under ja.. hehe.. kan kanskje spørre deg når vi dro ut da? :P huskeri kke :P Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Haha, stakk til martins i ett tia jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 martins? bare alt for unge teens der da.. tror jeg var på jekyll ihvertfall.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 jeg var på martins i halvtime, så stakk jeg på klimt. nå er det vors her, så idag er det jeg som sprenger høyttalerene -og ikke "dere" :D Er forsåvidt fan av hyde jeg og, liker trubadur musikk.. Alex, kommer bussen snart eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 jeg var på martins i halvtime, så stakk jeg på klimt. nå er det vors her, så idag er det jeg som sprenger høyttalerene -og ikke "dere" :D Er forsåvidt fan av hyde jeg og, liker trubadur musikk.. Alex, kommer bussen snart eller?? Fyr løs.. Er hjemme jeg enda så... god fyll..:) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Tja! For de som lurte, er denne bilen nå solgt... Tatataaa...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Å du har fått deg ein herlige Santana å trilla rondt i!! Kongen i m-vigå nå framøve :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Hva fikk du for den da? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 ga den nesten vekk, for 70k.. forsvant på 2 dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Heldig kjøper hvertfall! En lekker bil. Dog har du mekka deg en snerten fiesta :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Started tråd om Fiestan da? :) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg