Gjest brunerune Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Ble ikke sånn, forsikringa kommer i august, og må betale tusing pr mnd for parkering. Orker ikke det ass. Dessuten blir jeg svimmel av å kjøre rundt i Oslo :D Så jeg tenkte du kunne kjøre for meg Alex;) Du skal hvertfall få lov å bli med en tur på Ikea med Volvo'en! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Skjønner skjønner. Hehe, vi får se på det da :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Hvilken årsmodell s4 tenker du på da? Synes de eldre modellene ser meget bra ut. Hvis den er holdt bra da vel og merke. Tør jeg spørre hvorfor du forlater Stavanger til fordel for togstoppet Lillestrøm? Hehe.. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Når er det du flytter brunerune? Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Flytter 1. aug. Og jeg gjør det for å få litt forandring i hverdagen, og ha det jævlig morsomt! Må leve ungkarslivet fullt ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Nyt det frie livet mens du kan;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJG corrado G60 Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Rudskogen ja.. Får se om jeg når å får med meg det, er midt i flyttefasen. Men som sagt før, jeg sitter aldri i ro. Idag har jeg skrudd ned fra reise-senk til stavanger-senk. Også har jeg montert 6000k xenon.. Justerte vel ned 1cm fremme og 0,5cm bak. Hvis du gjør første bildet stort, ser du at jeg traff på et par bugs på vei hjem igår :P (PS; Til dere som lurer på om Philips Bluevision lyser blått, her ser dere den pæra til venstre) hvor fikk du tak i de rh cup felgene? Siter Now Tiburon Supercharged V6 -Audi a4 TQ 2005 mod -Audi a4 TQ 1997 Mod Now Vw Corrado G60/Turbo 1989 mod -Honda prelude 2.0 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 De er til salgs nå. Du kan treffe meg på 46 44 59 39 om du er interessert. Prisen er fast og er 8500 pluss porto, for felger, adaptere og senterkopper. Og dekk da klart ;) Og når du tenker på at adaptere koster 2-3000 og senterkopper 1000. Så er det ingen upris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Siden det ikke skjer en dritt her, slenger jeg ut et par bilder fra en nylig "Photoshoot". PS: FELGENE ER TIL SALGS! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 du å felger er noe spessielt :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJG corrado G60 Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Siden det ikke skjer en dritt her, slenger jeg ut et par bilder fra en nylig "Photoshoot". PS: FELGENE ER TIL SALGS! Er dekkene bra elr? kant kjørdt? Siter Now Tiburon Supercharged V6 -Audi a4 TQ 2005 mod -Audi a4 TQ 1997 Mod Now Vw Corrado G60/Turbo 1989 mod -Honda prelude 2.0 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Kommer ikke langt ved å spør spørsmål vettu ;) Felgene ble solgt idag, og levert Drammen imorgen. Flere bilder fra photoshoot, med skikkelig kvalitet.. Og jeg var selføgelig så uheldig at jeg traff den søledammen på vei bort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Hva skal til for at du har felger mere enn noen mnd da? :P Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 At de ser slik ut... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Brei kant og masse eiker :jerkoff: :D:D:D Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg