OndSofa Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Vil ikke disse kanal-listene miste lakken ille fort? Eller? Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Vil ikke disse kanal-listene miste lakken ille fort? Eller? Slenge på noen ekstra lag med klarlakk så har man litt ekstra å gå på. Vil nok flasse av litt nærmest hjulbuen pga. steinsprut tipper jeg. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Vil ikke disse kanal-listene miste lakken ille fort? Eller? Ikke sånn egentlig, kanskje om man ikke er forsiktig ved på og avstigning, men har plast primer og en del lakk på..3 gode lag, og 2 lag klarlakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Hvordan avslutter du inn mot døra forresten? Du har vel like plastkanaler som meg antar jeg. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Jeg har spraya på utsia, og siden det er en glippe på halv cm mellom dør og kanal listene, så har det fada fint inn mot svart helt inn mot karroseriet. Ser ikke gale ut i det hele tatt. Er ikke slik at det bare slutter, så blir det svart. Gadd ikke ta av kanal listene, da disse er porøse og knekker lett. Jeg er veldig fornøyd med resultatet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Jeg har spraya på utsia, og siden det er en glippe på halv cm mellom dør og kanal listene, så har det fada fint inn mot svart helt inn mot karroseriet. Ser ikke gale ut i det hele tatt. Er ikke slik at det bare slutter, så blir det svart. Gadd ikke ta av kanal listene, da disse er porøse og knekker lett. Jeg er veldig fornøyd med resultatet. Også bruker du klarlakk over hele den dørlist-plastikken på en måte da eller, hvis du skjønner? Altså over der fadinga blir? Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Jepp, stemmer det. Etterpå lukker du opp dørene og legger forsiktig et kjapt strøk med dysa ca 10-15 cm ifra, så du får en god mengde, men bare bevege hånden fort bortover, så unngår du sig. Holder du den lengre ifra får du mye lakk inn i kupeen, og det er ikke så kult.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 har du no bilde av fadinga eller ??? Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Hehe nei desverre. Du får se på Våler om du kommer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 blei ikke no tur på meg desverre ... hadde meldt meg på tur med jobben som jeg ikke kommer unna da den er betalt og rom bestilt :( får sikkert sett det en gang i tiden :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 blei ikke no tur på meg desverre ... hadde meldt meg på tur med jobben som jeg ikke kommer unna da den er betalt og rom bestilt :( får sikkert sett det en gang i tiden :D Nedtur =/ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Ble meget pent dette. Jeg lakkerte ikke mine grunnet at fargen er nesten identisk med lakken. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Bjørgvin, har du svart bil er det ikke verre enn å ta gummi"fornyer" fra f.eks meguiars, så får du glansen og. Heldig der dere med svarte biler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Snakkes på Våler da folkens, nå har vi Stavanger gutta avreise om 30 min! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 hvordan var våler turen :)? Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg