TiM Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 bra at du tok til fornuften! kan jo ikke selge bilen før du har 50000 views. d blir jo bare feil.. Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Hehe, er åpne for tilbud. Som sagt, har jo annonsert den, og har en som vil kjøpe. Men har sletta annonsen, så vi får se.. Hadde den blitt solgt, skulle det vært innen vacn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 hvor mye la du den ut til ?? men det er litt fy fy å selge bilen som man har brukt så mange timer på :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 hvordan ligger du ann med diesel-røra Rune? ferdigstilt prosjekt det eller? EDIT: hvor fikk du lånt valser'n? ;) Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 hvordan ligger du ann med diesel-røra Rune? ferdigstilt prosjekt det eller? Får se om jeg gidder det i det hele tatt.. Andre og som har gjort det nå ;) Samme som med supersprinten! Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 wohoo.. :D denne bilen er i mine øyne en mal:P Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Haha, en mal faktisk. Denne uka er en venteperiode, har par ting som kommer i posten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Hva for spennende ting venter så denne karen på da? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Du får vente å se Sandmo;) Esoo: La den ut til 80 laken. Har en som vil fly å hente den på fredag, men jeg har ikke lysst å selge ass.. årh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Jeg får vel bare det da...;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 har du noen før og etter bilder av valsingen du har gjort(eller skal gjøre? har ikke orket å lese så mye, sent vettu:P) vurderer det før jeg skal lakkere bilen min:) så du hadde skrevet at du hadde kjøpt rs4 frontfangeren til dietric og det hadde jeg tenkt til helt til jeg fikk det for meg at den ville det bli såppas mye tilpassing på før jeg fikk den på(den er jo den billigste:P) mye tilpassing ell? Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Dietrich er vel det merket som er best kjent for passform, av de billigere merkene. Rieger krever mye mer tilpassing som regel. S4 fangeren jeg hadde en uke var fra Dietrich, ikke noe å si på passform der i allefall! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Har et par bilder.. Et under valsinga. (Har ingen etter). Visa kortet mitt, med bilden av bilen og jeg som rekker fing.. Og var innom en kompis og tukla litt med "rostfrei".. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 å ja så du er ikke ferdig med valsingen enda? vet om noen her som har valset bilen sin? ønsker å se om det blir penere på bilen med valsing, jeg trenger det ikke på grunn av dekkene mine, men når jeg skal hellakkere og bilen hadde blitt penere kunne jeg ha gjort det:) Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 er ferdig jo, men gadd ikke ta bilde etterpå. er ikke så mye å se på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg