Gjest brunerune Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 er lei meg.. savner de allerede:( og har ikke sendt dem enda, haha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Får trøste deg med at du kan kjøpe noen fetere til våren da :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 yepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dobben Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Jeg elsker to ting i verden: Dama, og bilen din, brunerune!:oohh Siter 2007 Ford Focus 1,8 Tdci Titanium [X]2005 Ford Focus 1,6 Tdci Sport [X]2002 Audi A4 1.8 T Quattro [X]1995 Audi A4 1.8 [X]1998 Audi A3 1.8 T Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flendis Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Grattis med dagen da :D Siter Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Thanks dobben, og ikke minst til deg flendor:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Bilen har nå vært på EU, og tro det eller ei, men rakarør eksosen, sota baklyktene og stolene gikk igjennom! Eneste var ettervisning på BT av gewinde, da jeg ikke hadde dette i vognkortet (noe jeg var klar over på forhånd), en bremseslange og ei styrekule. IM HAPPY HAPPY! Kommer ikke til å avsløre navn på verksted, med fare for visse snokere, eller for "dårlig" rykte i området;) Blir også bestilt nye felger om par uker, da disse her i 9,5x19" rundtom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Velvel, våren er snart i anmarsj.. så tenkte å komme igang litt idag. Jeg og Dr_BASS var ute å skrudde litt på S2en hans, så gikk jeg i hylla å stjal noen samco slanger. 3,5" ledd på ca 40cm. Da kom luftfilteret helt ned til luftinntaket på høyre side, attmed tuta. Nå vet jeg bilen får kaldluft -og ikke varm:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Jaja gang det var her da! Har en oppdatering til. Stikker til Bergen på mandag og henter meg noen "nye" RS4 stoler.. Fikk disse svinbillig, så kunne jo ikke la sjangsene gå fra meg. Så da er mine Recaro stoler til salgs -med understell! 3000kr for begge. Kjøpte de selv for 2000, som er veldig rimelig. Og tusenlappen er for understellet og de evige timene med sveising og tilpassing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Whatever! :P Skulle aldri vist deg den annonsen xP Neida, men blir sweet dette Rune! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Whatever! :P Skulle aldri vist deg den annonsen xP Neida, men blir sweet dette Rune! Mohaha:) Takker alex, love u:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Jaja, der forsvant bildet av nye stolene, da eier sletta salgstråden, får komme tilbake med bilder etter montering i bilen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Da var også nytt ratt på vei.. Kachiing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Har du vært på stor shopping på VACN nå? :cool: Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Har du vært på stor shopping på VACN nå? :cool: Hehe, oh yes! Plukka med meg halve "markedsplassen".. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg