sk1rty Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Fy faen den er lav nå :D Elsker bare den bilen din! Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 du kan jo evnt knekke til ei stålplate til å ha under der! sånn som håkon o har gjort! det er ikke dumt det! for om du skal bruke den om vinteren så forsvinner den plata der ved første rygging når det er nysnø Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 du kan jo evnt knekke til ei stålplate til å ha under der! sånn som håkon o har gjort! det er ikke dumt det! for om du skal bruke den om vinteren så forsvinner den plata der ved første rygging når det er nysnø HAHAHAHA du skal se plata på x a4en min etter en vinter med greit senking, ikke så mye som rune en gang. Den ser HELT voldtatt ut! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Fy faen den er lav nå :D Elsker bare den bilen din! Tusen takk du kan jo evnt knekke til ei stålplate til å ha under der! sånn som håkon o har gjort! det er ikke dumt det! for om du skal bruke den om vinteren så forsvinner den plata der ved første rygging når det er nysnø Ja skal gjøre det. Men tar det i sommer. Er forresten glad det ikke er snø her om vinteren;D HAHAHAHA du skal se plata på x a4en min etter en vinter med greit senking, ikke så mye som rune en gang. Den ser HELT voldtatt ut! Vet, de ligger veldig lavt. Irriterer! De der "skru boltene" som holder den er jo håpløse. Tok ut alle jeg og stripsa driten fast. Godt som gull! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flendis Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Utrolig snasen og perfekt bil ja, noen faceliftlykter bak hadde nok gjort seg.. Er plana og ser jeg :) Siter Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 hehe den plata er oppskrytt :D den forsvant for ca 10år siden hos meg .... jaja skal bygge ny i metall hos meg sier det bare dunk ikke noe forvarsel eller noe å det er ikke morro med 16" Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Detta blir bra :D gleder meg til bilen min blir så lav også *glise* Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Detta blir bra :Dgleder meg til bilen min blir så lav også *glise* Bare å få den ned;) Funnet ut hvilket sett du skal ha? Ble det vmaxx? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Vil tro det blir vmaxx ja :) må bare vente til lommeboka har blitt kvitt anoreksiaen Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Vil tro det blir vmaxx ja :) må bare vente til lommeboka har blitt kvitt anoreksiaen Bare å begynne å jobbe mer:P Jobber 6 dager i uka jeg fra neste uke. Blir nye felger nå snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Felgene jeg tror jeg skal ha, 3 delte med porsche emblem. Kom på 26 lapper med adaptere, så blir sparings nå ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Du skal gå for 18" i stedet ja? Edit: Se der ja, 26 000 er jo ingen ting for et sett felger..ehm :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Du skal gå for 18" i stedet ja? Jepp. 8,5x18 forran og 10x18 bak.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flendis Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Fy feite, har bare en ting å si.. De felgene der på bilen kommer til å bli TOTALT EKSTREMT VILLT KNALLBRA! Siter Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 bøyer meg i støvet for deg altså..meget meget strøken bil Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg