Toodsie Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Noen som har eller klarer å finne manual til Audi på nettet? Siter Aim high http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/197414-little-red-riding-hood-sm-prosjekter-planlegges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Noen som har eller klarer å finne manual til Audi på nettet? Hvorfor skreiv du dette i min tråd? Hmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toodsie Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 ee sorry tenkte bare at du hadde same bilen så kanskje du hadde någe? Satt å leste på tråden din ser du. nice bil. Kor lang tid tog det å montera front lyktene? Ka tror du om disse lyktene her? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AUDI-A4-95-98-EURO-CLEAR-S4-PROJECTOR-CORNERS-SET_W0QQitemZ300094654899QQcategoryZ33649QQrdZ1QQcmdZViewItem Skulle kanskje ha startet en ny tråd, menmen. Its out there Siter Aim high http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/197414-little-red-riding-hood-sm-prosjekter-planlegges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Eg skulle egentlig kjøpe disse. E vel S4 linselykter dette her, de første på B5? Uansett, syns facelift er bedre, for de e nok så like , bare onepiece. Jeg brukte vel en to-tre timer på lyktene. Tok meg tid med tilpassing, rustdreper og kobling av ledninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Vel da har jeg polert bilen for et par dager siden, da sommern er godt på vei! Polert godt inni dører og alt, tatt en skikkelig rens:) Bensinstasjons produkter! Kosestund med kompiser:) Bilen står til tørking i skyggen.. Ble fin og rein gitt etter litt pleie:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Monterte idag ny spiller, da den andre har gått ut på dato samme dag bilen rulla ut fra fabrikk.. Gamle Blaupunkten, dog aldri skuffet meg! Den nye, Sony MEX-1GP med 1gb internminne.. Helt ok spiller. http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1579 Montert i bil: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboquattro Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Se her ja, fler som har polert. Fy f.. så deilig det er å stå ute i sola å polere audi! hehe.. Bilen din ble ihvertfall feit!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Se her ja, fler som har polert. Fy f.. så deilig det er å stå ute i sola å polere audi! hehe.. Bilen din ble ihvertfall feit!;) Hehe jepp, gikk tilogmed over eksos stussene med autosol for å få frem blingen. Syns lakken min får litt kul effekt når den er skikkelig blank, veksler litt mellom sort og lilla:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboquattro Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Hehe jepp, gikk tilogmed over eksos stussene med autosol for å få frem blingen. Syns lakken min får litt kul effekt når den er skikkelig blank, veksler litt mellom sort og lilla:) He he.. Gikk grundig til verks altså.. Viktig det! Etter vask og polish er det viktig med bumpershine ass.. Smøre på alle lister og dekk osv. Prikken over ièn!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Jo sant det, men mine fangere fremme og bak er nye, så jeg holdt meg til sånn drit til gummien på dekka, tyre black eller hva det heter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Sånn vinylglans spray fra Biltema funker fett på alle de sorte listene og på interiøret. Blir nice og shiny da :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Hehe, bruker vinylvipes på interiør og glassvipes på ruter inni og utpå. Eller jif vindus spray:) Eneste er med vinylvipes må du gå sykt grundig over, ellers ser du forskjell med en gang fra hvor du har bomma! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Ble bra dette Rune.. Nice å blank... Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Fikk meg idag nytt frontsett til bilen, var på tide å skifte de gamle ut.. Gikk for sony xplod igjen, da jeg får gode priser på akkurat sony produkter. Og de funker helt fint. Ble også et par meter med monster kabler.. Dette settet ble det: http://sony.no/view/ShowProduct.action?product=XS-HT130SN&site=odw_no_NO&pageType=Overview&category=ICA+Speakers Kommer tilbake med montering på søndag, nå er det jobb jobb jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Funker sikkert bra det :) Skal du kjøre de kun fra spilleren, eller via forsterker? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg