DynaCore Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Keskin Klassik KT7 heter felgene:) mine gamle...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Dette blei skikkelig bra brunerune! Lakk speilkappene din sølv, så de ligner på s-line speilkappene! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Dette blei skikkelig bra brunerune! Lakk speilkappene din sølv, så de ligner på s-line speilkappene! Takk! Nei skal lakke de lilla, samme farge så bilen. Har vokst fra krom speil kapper, kanskje jeg hadde gjort det om jeg hadde hatt 2 like speil. Sees mye bedre forskjell med krom kapper. :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Dette blir pent brunerune!! Fy f... så feite de felgene er. Hva heter de?Helt enig med deg, skaff deg rs4 grill!:) Takker! Og det med felgene svarte dyna på ja, fine greier. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Her ser dere bulken i førerdøra som skal byttes etter naboen rygga i den. Her ser dere hvor mye som må spaces ut, valseren så på det igår og sa det ville ordne seg, men en del måtte til, hvertfall 2-3cm, som så og si er maks uten å begynne å jekke den ut: Min bilpark:D Hva som skjer fremover? -Satser på å få masa på fattern justerbart iløpet av helga\starten av neste uke. -Blir valsa forhåpentligvis i helga -12 feb skal bilen inn til rep av dør + lakkering av speilhus PS: Jeg liker skitne biler :yodude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Blir bra :-) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Meget bra :) :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 valset bak.. Sprakk litt i lakken, da den måtte såpass ut, men ingenting du ikke kan fikse med en liten pensel og litt klarlakk:) Er hvertfall god klaring nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Dette ble bra, blir morro å se med sommerfelger på.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboquattro Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Blir bra dette ja.. Blir nice med litt mer senk og sommerfelgene på! :) hvor mye vals endte det opp med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Blir bra dette ja.. Blir nice med litt mer senk og sommerfelgene på! :)hvor mye vals endte det opp med? Han tok de en god del ut, ca 2 cm tror jeg. Vanskelig å si, men er en del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Vel, idag var jeg i butikken. Fikk forsikringspenger. MMmMMmmmMm ______ Ny dør er og bestilt fra Aasen Bilmontering. Kommer vel på mandag - tirsdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Hehe, skal du endelig rense filteret nå a? :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Hehe, skal du endelig rense filteret nå a? :P Hehe oh yeah.. på tide! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Jaja da var eksosen bytta ut.. Legger med bilder under og etter prossesen! Mekkeplassen.. Gamledriten som fortjener en plass på dynga! Bak supersprint endepotta.. Helt tomt her som den gamle lyddemper nr.2 pleide å være.. Raka rør, slik vi liker det:) Potta på plass! Ja, slik ble det da.. Kommer nok lyd klipp etter hvert, men tar det med tia:) Nå vil jeg ha på sommerfelga igjen, jævla kulde!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg