CoilOver Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Er ikke dette dumt hvis vannet kommer i kontakt med metallet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BillaBoo Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 hvorfor skal du pusse helt ned til metallet? Har du tenkt å lakke om bilen så er det helt unødvendig å pusse så langt ned iallefall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Du tar på deg storarbeid da skjønner jeg. Tar gjerne litt tid å slipe ned til metallet med våtslipepapir. om du skal lakke, er det jo bare å matte ned!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Skal du helt ned til metallet, bruker du ikke våtsliping. Våtsliping er genrelt for finere papirtyper. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Men du kan jo si det sånn at det ruster fortere enn om du ikke hadde holdt på med vatten på bart metall :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Det er fjerning av steinsprut på forskjerm, for å gi en finere overgang fra metall til lakk. Så bare at han mekanikeren i "wheeleres dealers" dreiv å våtslipte en steinsprut. Ble nysgjerrig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.