Gjest ReVolvolution Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Ble litt forbausa i stad altså.. Kjørte bak noen tivolibiler på R555 på vei til Sotra, der framme ligge det faen meg et saktegående vogntog, med vanlig kassehenger + campingvogn på.. Det er vel faenmeg ikke lov?? Ikke slapp dem forbi meg heller, selv om jeg blinka med lysene og holdt inne fløyta.. God damn this polakker ass!!! men, er ditta lov? 2 hengere altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Ble litt forbausa i stad altså.. Kjørte bak noen tivolibiler på R555 på vei til Sotra, der framme ligge det faen meg et saktegående vogntog, med vanlig kassehenger + campingvogn på.. Det er vel faenmeg ikke lov?? Ikke slapp dem forbi meg heller, selv om jeg blinka med lysene og holdt inne fløyta.. God damn this polakker ass!!! men, er ditta lov? 2 hengere altså? Tja, de kan jo ha fått dispensasjon.. De kjører gjerne med vogntog på 27 meter og sånn:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Jammen, liksom SKAPBIL - SKAPHENGER - CAMPINGVOGN? Campingvogna sto jo i 90gradersvinkel bakpå der.. Så jo ut som om den skulle tippe bakover :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 bilder?!:D Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Nei dessverre.. Var nesten helt mørkt.. Skal ta meg en tur oppom der dem holder til å få tatt noen bilder i morgen når det er lyst.. Var et latterlig syn altså :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 yay=) Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 ulovligt!!!! Vogntoglengde er max 18,75m. Skal du ha lengre må du ha merking og følgebil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Kjørt følgebil hadde vært grei jobb :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Aldri i livet om polakker på tivoli har fått dispensasjon, så dette er ulovlig.. Håper de ble tatt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 fytti katta de er helt på tur noen ganger de folka der altså :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Ingen krav om følgebil før det passerer 23 meter. Det er heller ikke vanskelig å søke om, og få godkjent, "engngsdispansasjon" - herfra til dit innenfor et visst tidsrom. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Fikk dessverre ikke tatt noe bilde da dem hadde kobla fra når jeg kom fram. Uansett så vinglet det ganske mye da dem kjørte, og campingvogna holdt på å tippe bakover flere ganger.. Dette var jo ganske sent på kvelden, men dem hadde ingen følgebil eller lignende.. Rett og slett farlig synes jeg.. Pass dere for polakker på Sotra-Sirkus :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg