Gå til innhold

passer det med alu. vinge på Opel Vectra A?

Ranger emnet


al3k$

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jeg syntes alle sedan burde hatt slik vinge vis det var noe annet også som var gjort.. selv skal jeg ha det på min samme hva folk sier!:)

er bilen helt orginalt passer det nok ikke, men med en smule stylet bil så ville jeg gått for det!:) syns det blir for kjedeligt me de lave vingene som også går ned i bagasjerommet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg skjekket monterte man spoiler for å få bedre marktrykk....

Sett på en lavere og passende lakkert spoiler synes jeg....

 

Der tar du faktisk feil :)

 

Noen monterer vinger for å løfte røyken fra drifting, for å få mer kjegleformet røyk, og bedre spredning oppover, der den synes...

 

Som meg f.eks :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aluvinger, M3-speil og Altezza-lys er tull på en Vectra, rett og slett fordi det ser ræv ut. En av de få bilene som passer med Altezza er 206, rett og slett fordi den er ny, og fordi Peugeot selv har samme stil på post-facelift baklyktene (med rødt glass, though, men samme stil). Altezza-lykter er forøvrig også kjent som "Lexus-lykter". Toyota Altezza kom vel først, så bagded de den til Lexus, i motsetning til nye IS, som er egen modell hele veien.

Altezza kom fra Toyota Altezza/Lexus IS. Altezza er ikke i produksjon mer, IS har nå normale lykter.

BMW M3 E36 kom med M3-speilene slik vi kjenner dem. E46 har dem ikke.

Når produsentene slutter med det selv, kan vel alle wannabeene slutte med det også?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har store problemer med å skjønne hvorfor folk vil ha alu spoiler, eller generelt stor spoiler på en bil som ikke trenger det, og ivertfall når det er snakk om fwd...

 

men hver sin smak.

 

og om det passer på en vectra? nei! det er min mening, men du gjør som du vil, d er din bil.

 

mvh

stian

VW GOLF 1.8 gl 1989

(x)volvo 244dl 1979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Aluvinge sett med mine øyne hører fortrinnsvis hjemme på japanske biler som følger den "stilen". Og da tenker eg mest på litt mer ekstreme bygg....

 

På en tysker skal du gjøre ganske så mye annet med bilen før du begynner å tenke på den vingen der. For å være helt ærlig, så hadde eg nok ristet litt på hodet når du kom forbi med den vingen bakpå. Med mindre bilen hadde vært 110% strøken og sett gjennomført ut. Da hadde eg begrenset meg til å tenkt; uenig men hans bil...

 

Men hvis du vil sette på vingen, så gjør du det. Ikkje bry deg om konservative krefter som meg, men eg vet ikkje helt hva du oppnår med det. Oppmerksomhet?? Tja, men er den positiv eller negativ? Noe spesiell fysisk effekt på kjøreegenskaper? Nja.... skeptisk..

 

Bøtt hei, gåo ahædd; itt issa frii køntri!

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har store problemer med å skjønne hvorfor folk vil ha alu spoiler, eller generelt stor spoiler på en bil som ikke trenger det, og ivertfall

 

Hvorfor snakker hele tiden folk om FWD? Ja, stor aluvinge hjelper nok helt sykt på en BMW 116

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår