2 low 4 you Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Sliter med røyk ut eksos. mye når jeg har kjørt hardt.. Siter http://www.2-Low-4-You.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Kan tyde på at tettingene i turboen er gåene. Er det olje i trykkrørene også? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2 low 4 you Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 er meget freash når det gjelder turbo motorer. men snakker vi røret som går til intercooler? Siter http://www.2-Low-4-You.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Korrekt. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2 low 4 you Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Korrekt. ja faktisk så tror jeg det, hva er smartest\billigst å gjøre? kjøpe ny turbo, kjøpe brukt turbo, reparere den gamle? og en ting til, er dette skadelig for motor å kjøre med? så lenge jeg passer påa t det er nok olje? forrige eier sa at returen til turboen var for lav, så det ikke ble riktig sirkulasjon, kan det være det? tviler egentlig, sikkert bare så han ikke skulle si at turboen var gåen.. Siter http://www.2-Low-4-You.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Kan være EGR ventil.. Men hva slags bil er dette? Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Hvis oljereturen er plassert for lavt i bunnpana kan oljen mye lettere presses ut igjennom tettingene. Fiks dette først isåfall, og se om det blir bedre. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 mykje olje i forbrenninga kan føre til brente ventiler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2 low 4 you Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 94 Bmw E36 cab , turbo=) egr?? hvor lavt skal retuern sitte? Siter http://www.2-Low-4-You.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 sett den så høyt opp på bunnpanna d går du:) Da får oljen fritt utløp ned og slipper og presse mot trykket som blir av oljen som ligger i bunnpanna Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 :cab EGR(exhaust gas recycling) resirkulerer kun eksos inn igjen i forbrenninga,er en vanlig ventil som ikkje kan lekke eller forårsake oljelekkasje. På dieselbiler er det best å plombere styringa til desse for de soter igjen heile sulamitten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2 low 4 you Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 oki, så dere tror enten at turboen er gåen eller at retuern er for lav? Siter http://www.2-Low-4-You.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Maybe both! Sjekk,eventuelt juster/bygg om returen fra turboen slik at den får fritt fall. Fortsetter den med oljelekk/forbruk fra turboen er tetningene defekte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2 low 4 you Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 oki, er det noe man kan overhale selv, med ett slags repair kit? Siter http://www.2-Low-4-You.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Send turboen inn,få en byttesturbo tilbake som er overhalt. Ikkje prøv å gjør dette sjøl,er presisjonsarbeid!! Sikkert billigeste(?) løsning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.