Gå til innhold

Maserati 3200GT Bi-Turbo V8

Ranger emnet


Carl-Henrik

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har "spottet" en 3200gt de siste dagene.

 

Eller egentlig så er det en god venn av meg som eier den.

 

Drit fet, har fått låne den noen ganger og den er helt rå og kjøre!

 

Vill turbo lyd og ikke minst et drag som ikke kan beskrives!

 

hva syns dere om den? hehe

 

7516866_115912_3_1_95l.jpg

 

7516866_132748_1_1_95l_19.jpg

 

 

7516866_114970_1_1_95l_31.jpg

Nåværende:

- Porsche Cayenne 2004

- Jaguar XJ 2004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann

 

 

det der er da ingen dyr bil, ny kostet den 1,3 som er kanskje mye penger, men det er ikke dyrt.

 

og nå er vel den vært ca 550.000.- Absolutt mye bil til en billig penge det der( forøvrig ble bilen solgt i forrige uke for 540.000)

Nåværende:

- Porsche Cayenne 2004

- Jaguar XJ 2004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hva syns dere om den? hehe

 

 

 

Jeg synes det er en drittbil. Har kjørt mange 3200 GT og 3200 GTA, og jeg ble like overrasket over hvor dårlig kvalitet de bilene hadde hver gang jeg kjørte en. Kan bl.a nevne dører som hang, dørlister som var utslitt etter 50k km, interiør som knirket og bakstilling/driverk som raklet. Bilene jeg kjørte var alt fra nye biler til biler med max 50.000 km på telleren.

 

Hadde valgt en Porsche 911 fremfor en 3200 uten å blunke...

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forøvrig har dette eksemplaret gått 80,000 km og jeg stiller meg fullstendig ufårstående til "Överladdaren" sitt utsagn om kvalitet. denne bilen så\ser ut som ny! ingen knirking ingen slitasje eller noe som helst og personelig ble jeg sjokkert over hvor god kvalitet det er på bilen.

 

 

 

Og til "Överladdaren", ut fra hva jeg ser kjører du bmw, og da snakker du om noen sikkelig lurvetasser da! bmw sin kvalitet, eller rettere sagt hvilken kvalitet?

 

er helt på tryne. min 2004 530i e60 har blitt hentet av viking så mange ganger at jeg har fått favoritt leie bil!(renault megane) har snart prøvd alt avis har og leie ut :-)

Nåværende:

- Porsche Cayenne 2004

- Jaguar XJ 2004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forøvrig har dette eksemplaret gått 80,000 km og jeg stiller meg fullstendig ufårstående til "Överladdaren" sitt utsagn om kvalitet. denne bilen så\ser ut som ny! ingen knirking ingen slitasje eller noe som helst og personelig ble jeg sjokkert over hvor god kvalitet det er på bilen.

 

 

 

Og til "Överladdaren", ut fra hva jeg ser kjører du bmw, og da snakker du om noen sikkelig lurvetasser da! bmw sin kvalitet, eller rettere sagt hvilken kvalitet?

 

er helt på tryne. min 2004 530i e60 har blitt hentet av viking så mange ganger at jeg har fått favoritt leie bil!(renault megane) har snart prøvd alt avis har og leie ut :-)

 

At BMW sin kvalitet har vært noe varierende de siste årene er ikke til å stikke under en stol. BMW er ikke det det en gang var, selv om jeg for min del ikke har opplevd så mye som et host fra BMW'ene mine.

 

På den annen side har jeg god erfaring med 3200 GT fra da jeg jobbet på La Strada, og min konklusjon står jeg ved. At eksemplaret du har vært borti fortsatt henger sammen etter 80.000 km må bero på stort vedlikeholdsbudsjett og behandling med silkehandsker.

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maserati 3200 GT og GTA er ikke akkurat noen kvalitet biller, har også kjørt begge og jeg syns de var mye mye dårligere enn sin konkurrent Porsche 911 996. kvaliteten er som sagt ikke mye å skryte av, veldig gammeldags. denne bilen vil jeg ikke anbefale til noen, sorrry Carl-Henrik.

2005 Ferrari F430 Coupe Rosso Corsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår