Gå til innhold

Kjøp av 760 TIC. Synspunkter/gode råd ønskes.

Ranger emnet


nasonex

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

automat B230ET så er det zf22-kasse.

vanlig b230 har aw71. i 940 er det omvendt..

 

Når det gjelder B230ET som gjerne er eid av en voksen kar hele livet og ikke tunet så er den mere enn ok.

Uansett så er trikset for å holde liv i en motor lengst mulig å bytte olje og filter på ca 5000 km samt vente til motoren er gjennomvarm før grisekjøringen begynner.. et triks er da å skaffe seg oljetemp-måler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.

 

Var å tok en nærmere kikk på bilen i dag. Var noe rust, 2 gjennomrusta hull i reservehjulsbrønnen, og et en annen plass under bilen. Vi ble enig om at vi sku gå over bilen i lag når han bytta eksosanlegg, om det var noe alvorlig rust som ikke så lett lar seg reparere. Da skulle han samtidig sjekke alt av foringer osv. Han ville ikke selge meg bilen slik den var nå, måtte se over den skikkelig først sa han. Ellers var det en del overflaterust, men ikke noe alvorlig. Skulle ta ut dørk trekkene og sjekke alt for rust ble vi enig om.

 

Får håpe det løser seg. Han sku begynne å se på det førstkommende helg. Så får vi se. Har ikke lyst å kjøpe meg masse arbeid.

[TEAM SUMMER SUCKS]

[-] 1999 Passat Highline 1.9TDI Syncro @ 140 hk.

[-] 2003 Ski-doo Summit 800 H.O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.

 

Var å tok en nærmere kikk på bilen i dag. Var noe rust, 2 gjennomrusta hull i reservehjulsbrønnen, og et en annen plass under bilen. Vi ble enig om at vi sku gå over bilen i lag når han bytta eksosanlegg, om det var noe alvorlig rust som ikke så lett lar seg reparere. Da skulle han samtidig sjekke alt av foringer osv. Han ville ikke selge meg bilen slik den var nå, måtte se over den skikkelig først sa han. Ellers var det en del overflaterust, men ikke noe alvorlig. Skulle ta ut dørk trekkene og sjekke alt for rust ble vi enig om.

 

Får håpe det løser seg. Han sku begynne å se på det førstkommende helg. Så får vi se. Har ikke lyst å kjøpe meg masse arbeid.

han høres jo ut som en grei kar..

 

men, det er ikke ALL VERDEN du får deg for 15.000kr!!

somregel når det er volvo, turbo og 15.000, blir det vel forgasserturbo :P

 

med mindre det er noe megarust og bilen ellers er grei, er det bare å løpe å kjøpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår