shm Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Hvem har kjøpt/skal kjøpe denne? Så den i dag i Finnsnes sentrum, på prøveskilter.. Siter - 98 Honda Integra Type R - 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt* - 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt* - 83 Ford Sierra 2.0L *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeuTraliZe Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 kan du ikke legge ut bilde av denne da? om du ikke har, så prøv å ta et;) Siter -1994 Nissan Sunny N14 1,6 SR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 E jo mange kule bila i Finnsnes-området, en Skyline er på sin plass nå altså. Håper noen har bilder:) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Det er ikke den som turboknut solgte til Midt-troms bil (nissan på andslimoen)? Altså den som var på biltreffet på andslimoen... Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Helt sikkert turboknut sin gamle,denne? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 ja er nok den. Sikkert en nissan-sjef eller bilklargjører som tok seg en sniktur :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 gt-t utgava!? eller gt uten turbo? no gt-r er det hvertfall ikke ser det ut til.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 om det er den turboknut hadde med fra japanauto er det ern GTT utgave med RB25det NEO6 utgave med 280hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shm Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Helt sikkert turboknut sin gamle,denne? Jepp, var den :) Siter - 98 Honda Integra Type R - 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt* - 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt* - 83 Ford Sierra 2.0L *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Det er den som jeg hadde med fra Japan Auto opp til Bardufoss og som ble solgt til Nissan-forhandleren. "Sjefen sjøl" - han Roy, bor vel på Silsand tror jeg, så det var vel han som var ute å kjørte med den. Snakket med han her om dagen og da skulle han bruke den litt. Den står forøvrig utstilt i butikken deres og de blir sikkert fornøyde om noen av dere som bor der oppe stikker innom for å titte på den. Er også helt riktig som det sies, det er ("bare") en GTT med 2.5 liters turbomotor og 280 hk. "Kun" bakhjulstrekk men man sparer mye vekt når det bare drar på to hjul og bilen er lettere å kjøre bredt med om man vil det. Selv vil jeg ikke si at GTT er "bare" - den koster halvparten av en GT-R og gir nesten samme følelsen. Litt jobb under panseret på denne, og den er vel så morsom som en GT-R. -Men GT-R'n ser jo skumlere ut siden den er bredda... Vi kjørte veldig forsiktig oppover, vi hadde vel knapt fått fartsbot i det hele tatt siden vi stort sett fulgte det som var av fartsgrenser, den eneste gangen jeg viste litt styrke var da vi hadde spist middag på Johnny's Bistro og dro opp Rustadbakken. Hadde regnet litt så asfalten var våt og det var vanskelig å få feste (spant vel ut 3. gir...) Ellers så var det mer enn nok av dem som ville kappkjøre. Bilen er NYDELIG å kjøre, - det er "anti-alt" på den så den er veldig snill før man slår dette av. Ved normal kjøring kan jeg sammenligne den med en ny Mercedes, ikke noe lyder eller sus og greit nok drag som ikke gir deg noen overraskelser (ved hurtig kjøring). -og å sitte på høyresiden er helt kurant. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 skaffer du meg og en knut?? hehe.. bare hente nokas pengene mine først ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Det er den som jeg hadde med fra Japan Auto opp til Bardufoss og som ble solgt til Nissan-forhandleren. "Sjefen sjøl" - han Roy, bor vel på Silsand tror jeg, så det var vel han som var ute å kjørte med den. Snakket med han her om dagen og da skulle han bruke den litt. Den står forøvrig utstilt i butikken deres og de blir sikkert fornøyde om noen av dere som bor der oppe stikker innom for å titte på den. Er også helt riktig som det sies, det er ("bare") en GTT med 2.5 liters turbomotor og 280 hk. "Kun" bakhjulstrekk men man sparer mye vekt når det bare drar på to hjul og bilen er lettere å kjøre bredt med om man vil det. Selv vil jeg ikke si at GTT er "bare" - den koster halvparten av en GT-R og gir nesten samme følelsen. Litt jobb under panseret på denne, og den er vel så morsom som en GT-R. -Men GT-R'n ser jo skumlere ut siden den er bredda... Vi kjørte veldig forsiktig oppover, vi hadde vel knapt fått fartsbot i det hele tatt siden vi stort sett fulgte det som var av fartsgrenser, den eneste gangen jeg viste litt styrke var da vi hadde spist middag på Johnny's Bistro og dro opp Rustadbakken. Hadde regnet litt så asfalten var våt og det var vanskelig å få feste (spant vel ut 3. gir...) Ellers så var det mer enn nok av dem som ville kappkjøre. Bilen er NYDELIG å kjøre, - det er "anti-alt" på den så den er veldig snill før man slår dette av. Ved normal kjøring kan jeg sammenligne den med en ny Mercedes, ikke noe lyder eller sus og greit nok drag som ikke gir deg noen overraskelser (ved hurtig kjøring). -og å sitte på høyresiden er helt kurant. hehe, om jeg ikke husker så alt for mye feil feil sto vi å prata med deg ved johnnys bistro og vi sa vi måtte få høre litt lyd når du kjørte, lyden var bra den og festet var vel mangelvare, spant godt den ja.. :P m'm :cab Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Jeg er på Bardufoss nå, så det blir kanskje noe mer Skyline-ing, men uten styrkeprøving opp Rusta-bakken..... Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikB Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Er i Bardufoss jeg å, så deg der utenfor Statoil og uten for Johnnys Bistro! Jæveli smuud bil det skal du ha! Tror du han på Andslimoen er keen på å selge den? Eller la noen få prøve kjøre, med han selv som passasjer såklart:P Siter My new cars goes 0-60 in 38.2, with the new tailpipe styling end it does 38.3! I am soooo fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 om du dukker opp med bank remisse er det sikkert greit.. ;) Nå skal ikke jeg si noe om noen/eller hva andre gjør,men jeg hadde ikke lånt min bort til prøvekjørere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg