Tsbusa Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Disse bila, eller, Citroên generellt.. Stakkars drittbiler... Hatt en berlingo til oss med komplett motor overhaling, ikke runda 90k engang tror jeg... Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 det har vel like mye med velikeholdet og kjøring å gjøre som åssen merket det er.... Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Ikke alltid, jeg behandler alle bilene som dritt, og ser virkelig forskjell på ting. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Ikke alltid, jeg behandler alle bilene som dritt, og ser virkelig forskjell på ting. hatt endel volvo selv så jeg skjønner hva du mener..... ;) Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg